TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En liten GT4 kunkurranse?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#175700  av Kjelliken

8) ratt og pedaler ruler på GT4 men må ho pro logic sitt som er leget for gt4.. Meg og amund spiler avogtil og det hender vi linker flere maskiner sammen også og kjører mot en anne det er skikkelig fett.. :twisted:

#180711  av Helmer

Har pers på 5.55 med 350Z motul pitwork. Lå an til å klare ca 5.45 seinere en gang med samme bilen, men klarte av en eller annen grunn å kjøre inn i pit´en! :evil: Kjørte med vanlig håndkontroll!

Har ikke fått prøvd med formel 1 bilen! Har lissom ikke hatt tålmodighet til å kjøre 24 timer på nurburgring! Hehe!

#180998  av Anders gullstein

Helmer skrev:Har pers på 5.55 med 350Z motul pitwork. Lå an til å klare ca 5.45 seinere en gang med samme bilen, men klarte av en eller annen grunn å kjøre inn i pit´en! :evil: Kjørte med vanlig håndkontroll!

Har ikke fått prøvd med formel 1 bilen! Har lissom ikke hatt tålmodighet til å kjøre 24 timer på nurburgring! Hehe!
Jeg brukte en makstrimma Alfa 155 touring bil og B-spec over natta, så hadde jeg formel bilen. Kjørte ett par timer selv bare for å kjøre opp litt avstand fra han på andreplass.

#181114  av Helmer

Anders gullstein skrev:
Helmer skrev:Har pers på 5.55 med 350Z motul pitwork. Lå an til å klare ca 5.45 seinere en gang med samme bilen, men klarte av en eller annen grunn å kjøre inn i pit´en! :evil: Kjørte med vanlig håndkontroll!

Jeg brukte en makstrimma Alfa 155 touring bil og B-spec over natta, så hadde jeg formel bilen. Kjørte ett par timer selv bare for å kjøre opp litt avstand fra han på andreplass.
Må du ikke pit´e inn sjøl a? Trodde det jeg...
Hvordan er det med oljeskift a? Må vel bytte den ett par ganger på 24 timer? Gjør den det automatisk å?

#181142  av sleeper

bytter ikke oije på et 24 timers løp..

#184313  av BT-GTI

det med bspec skjønte jeg ikke før 3 !!!24 timersløp...!!!! fikk ikke en av det lemans bilene før etter en million år. fikk en 1970 modell, men det går som en volvo. :lol:

for å si det kort er dritt lei lange baner med mange runder....

#184318  av Helmer

Hvilken bil var det? Hehe, har blitt dreven etterhvert da?! Skjønner at du har blitt drittlei ja! :lol:

#195990  av Jøran

Er litt sent ute,men GT5 har da ikke kommet enda:-P, tok mr2en min en tur på ringen i dag, etter litt justering klokket jeg inn på 6,43,442. (mr2 gt-s, 418hk , r4-dekk original spoiler, ingen elektroniske hjelpemidler)
(med logitech GT-ratt)
Vedlegg
pers ringen mr2
pers ringen mr2
Bilde(21).jpg (12.3 kiB) Vist 1086 ganger

#199915  av Thomas S

ToyThom skrev:Har ikke fått den enda, men Minolta Toyotaen skal vist gå MYE bedre... Men jeg må orde lit på downforcen å litt sånnt.. Spinner som faen og vanskelig å styre over 250km!!! MEN SATAN FOR EN BIL 8)
Woah! Lite liv i tråden! Fikk ny beste tid med min ny inkjøpte Wedsport Celica! Satan så det gikk, klarte 5.52! :lol: Ser stygg jævlig ut bakfra då!

#199989  av chris

Noen som har et godt tips til hvordan klare snø/is løpene under special conditions ? Synes det virker håpløst, uansett hvilken bil man kjører. Er kun de vanskeligste snøløpene pluss en "hard" på grand canyon som mangler for å fullføre den delen av spillet.

Er på nesten 80% nå. Har gått med noen timer, for å si det mildt.. siden spillet ble kjøpt for snart 2 år siden :P

Har spilt en del toplayer, men sliter med å finne skikkelig konkurranse.. Morten klarte å gi meg noen tøffe runder etter at han fikk varma opp litt da, men han kjenner ikke banene så godt :)

#199993  av Thomas S

Eg bruker den store Toyotaen med Castrol dekor på, husker ikke ka den heter her og no. Enda ett tips er å ligge langs ytterste kanten i bratte svinger så slipper du å bremse ned. Legg deg fint inntil så du slipper å få fartsreduksjonen på 50km. Og vist du får den reduksjonstiden er det bare til å trykke håndbrekken 1 gang sånn at bilen går i fri og da bremeses ikke bilen din ned lengre! :wink:

#207695  av Jøran

Har rattet litt mer på ringen med MR2, i håp om å gjennoppta litt konkuranse, noen bedre? ;-P
TTB 6.40.224
Vedlegg
lapp time(21).jpg
lapp time(21).jpg (12.17 kiB) Vist 946 ganger

#215514  av kjell_kile

Jeg er med!!!

#215528  av Jøran

Høres bra ut :D , de eneste begrensningene jeg har er, ikke elektroniske hjelpemidler, (som TC,ESP) å ikke justerbare bakspoiler
gjelder MR2 mk2

#215565  av erling

Den teite mr2en blir jo til et fly over 200km/t og stikker avgårde til skogs i hoftehøyde :evil: Men klarte 6:31 med tom's supraen. Skal være mulig å klippe endel sekunder på den tida da.