TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#181092  av sleeper

celicat23 skrev:Hvis du lurer på om du er egnet til å være leder i arbeidslivet, så er det en test du kan utføre hjemme for å fastslå dette:

1. Sitt på en stol. Ha en ladet pistol i hånda.
2. Få en kompis til å vifte med hendene rundt annsiktet ditt mens han konstant synger "lufta er for alle, du er en jævla dust". Han må gjøre dette i 1 time.
3. Få enda en kompis til å bare stå og pirke på deg med fingeren og spørre dumme spørsmål.
4. Samtidig som dette pågår, så ha en TV forann deg som viser alle JAMBA tv-reklamene sammenhengende.

Hvis ingen er skutt etter 1 time, da kan du vurdere en lederstilling.
på tide og søke ny jobb??

#181093  av celicat23

sleeper skrev:
celicat23 skrev:Hvis du lurer på om du er egnet til å være leder i arbeidslivet, så er det en test du kan utføre hjemme for å fastslå dette:

1. Sitt på en stol. Ha en ladet pistol i hånda.
2. Få en kompis til å vifte med hendene rundt annsiktet ditt mens han konstant synger "lufta er for alle, du er en jævla dust". Han må gjøre dette i 1 time.
3. Få enda en kompis til å bare stå og pirke på deg med fingeren og spørre dumme spørsmål.
4. Samtidig som dette pågår, så ha en TV forann deg som viser alle JAMBA tv-reklamene sammenhengende.

Hvis ingen er skutt etter 1 time, da kan du vurdere en lederstilling.
på tide og søke ny jobb??
Driver på...

#181098  av sleeper

hehe.. hva driver du med?

#181116  av celicat23

sleeper skrev:hehe.. hva driver du med?
Er lager arbeider, som alle andre uten utdanning :) Men har jobba meg litt opp, så er leder for en avdeling ivertfall. Problemet med å slutte er først og fremst at lønna er veldig veldig grei i forhold til de fleste andre lignende jobber, så ved å skifte jobb må jeg nesten gå ned i lønn. Og det frister IKKE.

#181118  av arctic_celi

celicat23 skrev:
Er lager arbeider, som alle andre uten utdanning :) Men har jobba meg litt opp, så er leder for en avdeling ivertfall. Problemet med å slutte er først og fremst at lønna er veldig veldig grei i forhold til de fleste andre lignende jobber, så ved å skifte jobb må jeg nesten gå ned i lønn. Og det frister IKKE.
Hva har celicat til lønn da? :)

#181121  av Andy_Celica

arctic_celi skrev:Kl 2200 blir det bil-film på meg :D

http://www.filmweb.no/uip/article94711.ece
Din luring, den skulle oxo jeg se i morgen, men så kunne jeg brått ikke, den ser helt sykt rå ut. (ta med deg film kamera, og legg den ut her etterpå) :mrgreen:

#181125  av celicat23

arctic_celi skrev:
celicat23 skrev:
Hva har celicat til lønn da? :)
Det er mellom meg og sjefen min ;-)

#181137  av Mr2 Mk2

Nye felger idag,18" TSW Catalunya :D

#181140  av arctic_celi

celicat23 skrev:Det er mellom meg og sjefen min ;-)
Tonto!!

(som betyr tulling på spansk :))

#181153  av egotrip

celicat23 skrev:
Er lager arbeider, som alle andre uten utdanning :)
Hehe .. Har nå utdanning jeg .. men frista ikke no spes og jobbe med data ... Så valget falt på lagerarbeider faktisk ;)

Tjener nok og trives i jobben ! hva mer trenger man da ?

#181162  av celicat23

egotrip skrev:Tjener nok og trives i jobben ! hva mer trenger man da ?
Vinne penger nok til at man kan slutte å jobbe, og heller drive med bil på heltid! :)

#181163  av sleeper

celicat23 skrev:
egotrip skrev:Tjener nok og trives i jobben ! hva mer trenger man da ?
Vinne penger nok til at man kan slutte å jobbe, og heller drive med bil på heltid! :)
ja takk... klar for det jeg...
  • 1
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 1174