TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min Mr2 :)

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #181384  av Mini

Dette er da min Mr2 som jeg har kjøpt av min bror, fikk lappen torsdag så nå kan den kjøres med :)

Bilde

#181441  av lasse

Tøff den da, kuleste fronten jeg har sett på en mk1...

#181446  av aneriks

gratulerer med ny bil, den var fin!

#181461  av Tomera

Gratulerer med ny bil! Kan man få bedre førstegangsbil? hehe
Den så utrolig pen ut! Har samme felgene som deg som vinterfelger faktisk! :wink: :)

#181463  av Mini

Takk takk :P
Det er vinterfelgene som er på der faktisk, sommer felgene er "litt" fetere men ikke mye :roll:

#181476  av Mr2Kamilla

Gratulerer med bil og lappen =)

#181478  av Larsen

Var fin mk1 det ja! Likte fronten din veldig godt. De felgene er jo standerfelgene som ble levert med bilen.

#181482  av Pgus

Fin den ja...

Tror det er style auto front på den... ligner mye på min.

Siden det ikke er så lenge siden du har fått lappen, bør du ta det pent, og bli kjent med bilen. MK1 har lurt mer erfarne sjåfører enn deg.

Ellers GRATULERER med fin bil!

#181484  av Larsen

Pgus skrev:
Siden det ikke er så lenge siden du har fått lappen, bør du ta det pent, og bli kjent med bilen. MK1 har lurt mer erfarne sjåfører enn deg.

Ellers GRATULERER med fin bil!
Har selv hatt mk1 som første bil, men ikke uten uhell. Den krever mer enn en vanlig bil!

#181489  av sindrejl

sinnsyk strøken og flott mk1 :D gratulerer!
angående det med at bilen krever sin sjåfør betyr spesielt at om du er uheldig og ting begynner å skje med feks rumpa så IKKE feig ut, slipper du gassen eller trøkker bremsen kan det få langt større konsekvenser :)

#181492  av Mini

Veldig sant, litt krevende bil å kjøre men den er sinnsykt "tait" :P
Liker den veldig godt.

Stemmer det er orginal felger, sommer/vinter :roll:

#181708  av Mr2Kamilla

ja, de skal være her i Bodø 12 August.. :)
Ja kom om du har anledning, hadde vært kult om mange fra Ts-ogn hadde kommet... :wink: