TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dekselene i taket?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #181872  av kimae

Noen som vet hva det koster for de dekselene som skal være under glasset i taket?
Tror det kanskje kan bli litt kaldt uten de til vinteren....

#181879  av Enchanted

det er ikkeno problem... har ikke de selv, og merker ingen kulde...
Vi er jo NORWEGIAN WIKINGS

#181880  av FireWalk

De koster sikkert flesk på toyota.. slik som alle andre orginal deler til disse bilene...

jeg har mine deksel til taket stående her.. har aldri brukt dem.. men jeg bruker bare bilen om sommeren da så :)

#181906  av Ivar

Jeg har et ekstra sett med "blinds" og poser for oppbevaring av tak/blinds.

Ta kontakt ved interesse.

#181908  av jonny on the spot

Trengs absolutt ikke, skjønner egentlig ikke vitsen med de i det heletatt

#181914  av Ivar

jonny on the spot skrev:Trengs absolutt ikke, skjønner egentlig ikke vitsen med de i det heletatt
Jeg synes det er meget behagelig å slippe at gatelyktene flasher inn annenhvert sekund på vinternettene. I tillegg sørger de for å holde varmen inne så man slipper å fyre på så jævlig på varmeanlegget, noe som fort sørger for dehydrering og sprukne lepper. ;)

#181919  av Enchanted

Sliter du med dehydrering og sprukne lepper????
Gjør som meg, bruk lip-gloss , da slipper du sprukne lepper hvertfall...
Gjerne med rosa glitter...

#181921  av lasse

Ivar skrev:
jonny on the spot skrev:Trengs absolutt ikke, skjønner egentlig ikke vitsen med de i det heletatt
Jeg synes det er meget behagelig å slippe at gatelyktene flasher inn annenhvert sekund på vinternettene. I tillegg sørger de for å holde varmen inne så man slipper å fyre på så jævlig på varmeanlegget, noe som fort sørger for dehydrering og sprukne lepper. ;)
Eller når man er på vei til danmark i en bil som kjører så fort at å ha nede vinduene er uaktuelt og sola steiker, blir litt varmt ja...

Ikkeno problem på vinteren da, er jo bare å guffe opp varmen litt det.

#181928  av Ivar

Enchanted skrev:Sliter du med dehydrering og sprukne lepper????
Gjør som meg, bruk lip-gloss , da slipper du sprukne lepper hvertfall...
Gjerne med rosa glitter...
Navnet mitt tilsier at jeg er gutt. Helt normal lebepomade og vann holder i massevis. Hvis man går mye inn og ut av bilen sørger temperaturforskjellene for å fucke opp kroppstemperaturen. Bare se på taxisjåførene i Oslo som har klimaanlegg... de fleste sliter med forkjølelse.

#181936  av FireWalk

trodde det var et velkjent faktum jeg at varmluftsanlegget på max forårsaker forkjølelse.

Den tørre lufta fra varmluftsanlegget tørker ut slimhinnene slik at man blir mer motakelig for sykdom. Samme med leppene.

#181940  av Ivar

FireWalk skrev:trodde det var et velkjent faktum jeg at varmluftsanlegget på max forårsaker forkjølelse.

Den tørre lufta fra varmluftsanlegget tørker ut slimhinnene slik at man blir mer motakelig for sykdom. Samme med leppene.
Jepp, og effekten blir den samme når det er varmt ute og unaturlig kaldt inne (i bilen).

#182008  av Doffen696

Hva med å sote rutene?

#182030  av Ivar

Doffen696 skrev:Hva med å sote rutene?
Det er ikke alle som er interessert i horestrøk-looket. :)

#182082  av mralp

Har også ett sett ekstra om noen trenger

#182094  av Doffen696

Ivar skrev:
Doffen696 skrev:Hva med å sote rutene?
Det er ikke alle som er interessert i horestrøk-looket. :)
Men så er det heller ikke alle som er interessert i å ha dekslene der :P

-Smaken er som baken: Den er delt-