TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#181257  av celicat23

Første, og eneste bildet jeg tar i dag. I kveld skal det brukes penger på noe annet enn bil. Jenter i lillestrøm oppfordres til å drikke av seg alle hemninger, og kjenne trangen til å bli utnyttet komme over seg.

Party time!
Vedlegg
andsoitbegins.jpg
andsoitbegins.jpg (66.15 kiB) Vist 293 ganger

#181265  av arctic_celi

celicat23 skrev:Jenter i lillestrøm oppfordres til å drikke av seg alle hemninger, og kjenne trangen til å bli utnyttet komme over seg.
Tenkte man ikke trengte å bruke penger på alkohol når man hadde en fet bil jeg?
Faen altså... hva er poenget med å ha fin bil da? :D

#181291  av sleeper

10 timer med hard skruing tok det og lage støtte til turboen, flytte luftfilteret og bytte en bolt i bærebrua mi.. ikke rart jeg har utsatt det så lenge som jeg har..

men så ble det VELDIG bra til slutt da! :D

#181312  av Neemi

celicat23 skrev:Første, og eneste bildet jeg tar i dag. I kveld skal det brukes penger på noe annet enn bil. Jenter i lillestrøm oppfordres til å drikke av seg alle hemninger, og kjenne trangen til å bli utnyttet komme over seg.

Party time!
Jeg tror jeg drakk av meg ganske mye i går, kjennes hvertfall ut sånn nå.
Poenget med å våkne så tidlig og være fyllesjuk da?
Argh!

#181356  av Andy_Celica

Ja tror jeg fikk litt mye i går oxo, og er heller ikke i tipp topp stand idag! Det siste jeg husker er at jeg våkna opp idag, og husker ingenting fra i går!

#181385  av celicat23

Det er noe som heter FOR MYE folk på ett sted, og det var lillestrøm i går. Avslutta kvelden tidlig. Absolutt INGEN takk til jentene som kjørte rundt i en rosa bil i går kveld, som bare skreik, plystra til meg, og kjørte videre uten å stoppe. Da var jeg på vei hjem, små brisen, og ekstra billig... Syns dere kunne stoppa og kjørt meg hjem :-)

Jaja... Fikk litt alkohol i kroppen, og starta dagen i dag med big mac og jordbær shake til frokost - A.K.A "the breakfast of champions".

Ut igjen neste helg!

#181400  av grimfer

I går var jeg ute i Oslo. Det er ikke særlig ofte. Men i går var jeg det.

Jeg brukte ulogisk mye penger.
Jeg har et vagt minne om at jeg danset. Herregud.
Jeg har hatt det bedre enn det jeg har for øyeblikket.

I det minste er det godt å se at jeg deler skjebne med flere her!

#181504  av celicat23

Big mac til frokost...Og kebab til middag. Fylla HAR skylda.

#181507  av sleeper

celicat23 skrev:Big mac til frokost...Og kebab til middag. Fylla HAR skylda.
en sunn dag skjønner jeg.. :)

#181522  av Dalan

Hehe, flere som er kleine i dag ja..
Det var IKKE gøy å kjøre fra Trondheim til Elverum i dag, men det var jæ..ig artig i Trondheim i går.. :mrgreen:

#181524  av celicat23

sleeper skrev:
celicat23 skrev:Big mac til frokost...Og kebab til middag. Fylla HAR skylda.
en sunn dag skjønner jeg.. :)
VELDIG og det. Var en tur innom mor utpå kvelden, og hun hadde konfekt og potetgull. Og nå sitter jeg og drikker for å prøve og gjøre tanken om mandag litt mer behagelig. Man lever bare en gang... :)

#181544  av MacGyver

dere har hatt det morro på fylla ja. bare tenk att når dere sitter på jobb og drømmer dere bort i måren så sitter på flyet til portugal og nipper små drinker med paraply i :) :p:)

#181803  av Andy_Celica

MacGyver skrev:dere har hatt det morro på fylla ja. bare tenk att når dere sitter på jobb og drømmer dere bort i måren så sitter på flyet til portugal og nipper små drinker med paraply i :) :p:)
:mrgreen:

Du får ha god tur da, (sikkert litt seint å skrive det nå siden du sikkert er fremme allerede) men uansett, du får ta en øl for alle på forumet da! :D

#181997  av jonny on the spot

faen i helvete min første fartsbot... 96 i 80-sone, 3600 kroner fattigere grrrr

#182002  av sleeper

jonny on the spot skrev:faen i helvete min første fartsbot... 96 i 80-sone, 3600 kroner fattigere grrrr
du skulle solgt dop til noen 16 åringer istedenfor... det får du ca samme straff for og da tjener du ivertfall penger.... (er såklart en del ironi i dette..) :wink:
  • 1
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 1174