Andy_Celica skrev:hehe godt poengsindrejl skrev:Nei det er eksosdelen den som er på bildet, hvis kompressorvifta hadde vært forma slik, og så svart er det nok noe rimelig galt ogsåBiggen skrev:I følge bilde øverst så er det jo turbin siden av turboen som er skadet. Det bør vil tilsi at gjennstanden må ha kommet i fra ic og videre. For kompressor siden var vil ikke skadet vel? Så da har den ikke kommet igjennom innsugsiden av turboen. Mens ic´n er jo av aliminium eller annet lett metall, og det så ikke ut ttil at den gjennsanden var at liknende metall. Så en kan jo lure på hvor i svarte den kommer i fra.......morsom sak dette ja.. kommer sikkert ifra innsug via ic eller lignende siden, som du sier så er det vel innsugsdelen av turboen som er vist der? jaja.. småting kan fort gjøre stor skade
At en gjennstand som sitter i grenrøret skal kunne klare å ødelegge både sylynder og turbo høres egentlig utrolig ut. Burde logisk sett kun ødelagt turboen etter min mening....! Men har hatt feil før jeg altså............![]()
Men rart det der, må nok være noe med ic rør ja!

86' Celica(X), 86' Mr2(X), 96' GT4(X), 94' Supra(X), 97' Mr2(X), 92' Rx7 (ReX), 01' Mx5 (X), 00' S2000 (X), 97' GSR (X), 96' R33 (X), 04' EVO 8 (X), 01' IS200 & 96' Chaser
Tempe Dekkservice AS, www.tempedekk.no
Et hav av felger og dekk til gode priser
Tempe Dekkservice AS, www.tempedekk.no
Et hav av felger og dekk til gode priser