TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japsetreff pÃ¥ EikÃ¥s

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #181551  av Svinball

Vi i Hordalandsavdelingen i 200sx-ogn har gleden av å invitere til Japsetreff på Eikås førstkommende torsdag (22.) Fra klokken 1500. Oppmøte fra klokken 1400.

Det vil bli teknisk kontroll fra 14-15. Her skal bilen være i forsvarlig stand.
Prøveskilter er OK, men bilen skal være i godkjent stand.

Det blir max 20 biler på kjøringen, dette for at de som er påmeldt skal få mest mulig valuta for pengene, og for å holde køen på lavest mulig nivå.

Har du ikke mulighet for å komme før 1500 så vil det bli muligheter for teknisk senere.

Kjøring koster 200,-

#181553  av Svinball

Påmelding her eller ved oppmøte...

#181646  av kennethx

dårlig gjort å arrangere slikt når jeg er i england.... :)

#181649  av sleeper

hvor ligger dette? hvor lang er banen og hvilket underlag er det?

#181658  av kennethx

det ligger i bergen. Det er asfalt. Lang? Det er en utendørst gocart bane, ikke så veldig lang ;)

#181702  av kennethx

joda, artig er det. Har noen runder på samvittigheten der, både vinter og sommer :) Filmen er faktisk fra ts-ogn treff om jeg ikke tar feil :)

#181703  av Svinball

kennethx skrev:joda, artig er det. Har noen runder på samvittigheten der, både vinter og sommer :) Filmen er faktisk fra ts-ogn treff om jeg ikke tar feil :)
Jepp... Og denne gangen skal vi prøve å lage show... :wink:

#182039  av Svinball

Er det såppass interesse for å kjøre bil på bane blant ungdommen i dag?? Hmmm... :roll:

#182073  av sindrejl

Svinball skrev:Er det såppass interesse for å kjøre bil på bane blant ungdommen i dag?? Hmmm... :roll:
interessen er der, men drar ikke til bergen for å kjøre på gokartbane ;)

#182084  av Svinball

sindrejl skrev:
Svinball skrev:Er det såppass interesse for å kjøre bil på bane blant ungdommen i dag?? Hmmm... :roll:

Joooo! Kom aaaannn! :lol:

#182085  av sindrejl

Svinball skrev:
sindrejl skrev:

Joooo! Kom aaaannn! :lol:
fra trondheim? ;) ;) nei dukker opp på rudskogen treffet deres istede :P

#182114  av kennethx

jeg har motorløs bil og er i england :-P Ellers tror jeg du vet at jeg hadde stillt for å kjøre fra deg :wink:

#182121  av cs2451

jeg kunne og ha tenkt meg. men gidder ikke kjøre med en motor som ikke vil ha turbotrykk over 0,3bar. går dårlig da. :?