TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bremser st202 kontra st205 ? samt clutch st185 kontra st205?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #183097  av sindrejl

Bruker disse samme bremser eller er det mindre skiver på st202?
samt er det forskjell på clutch/flywheel mellom st185 og st205?

-Sindre-
 #183101  av Speeder

sindrejl skrev:Bruker disse samme bremser eller er det mindre skiver på st202?

-Sindre-
St202 har vesentlig mindre skiver, i tillegg er kalipperne ca 3 ganger så store på din bil :lol:
 #183106  av sindrejl

Speeder skrev:
sindrejl skrev:Bruker disse samme bremser eller er det mindre skiver på st202?

-Sindre-
St202 har vesentlig mindre skiver, i tillegg er kalipperne ca 3 ganger så store på din bil :lol:
var det jeg innbilte meg ja :P dustete amerikanere.. kan dem ikke lære seg å kjøpe seg skikkelige biler? sliter med å få tak i skiver som er gode uten å være waaay overpriced :P

#183107  av Speeder

USA er vel ikke helt rette stedet å kjøpe deler til denne bilen nei. England, Australia og Japan er vel mest trolig landene med best utvalg...

Hva med orginalskiver fra Toyota da? Eller skal du har slissa\borra?

#183110  av sindrejl

Speeder skrev:USA er vel ikke helt rette stedet å kjøpe deler til denne bilen nei. England, Australia og Japan er vel mest trolig landene med best utvalg...

Hva med orginalskiver fra Toyota da? Eller skal du har slissa\borra?
skal ha slissa/borra :) kunne gjerne funnet noe i japan, men finner kun trd and nothing else. men så vet jeg ikke om mange tuning firmaer i japan heller.

#183116  av sleeper

selger det på ebay.co.uk!

#183125  av sindrejl

nei. finner bare st185.. men har spurt dem om dem kan skaffe til st205 dog. håper det for det var råe skiver og ikke så dyre heller.

#183178  av defred

Hvirfor ikke kjøpe orginale TRD eller Black Diamond?
Vedlegg
71.jpg
71.jpg (30.23 kiB) Vist 1512 ganger

#183206  av sindrejl

trd ser for kjedelige ut (ja jeg er overpirkete) og black diamond sliter jeg med å finne tak i, samt mista trua på dem når jeg spurte via fensport hva dem ville koste. Firmaet som lager Black Diamond svarte _ALDRI_ fensport på forespørselen.. det er sløvt.

#183207  av Larsen

kollevold selger black diamond. De er jo ganske seriøse og tar riktig pris.

#183267  av sindrejl

Larsen skrev:kollevold selger black diamond. De er jo ganske seriøse og tar riktig pris.
flott! takk for anbefalingen, da skal jeg høre med dem :)

#183371  av cs2451

autopower selger også BD

#183383  av sindrejl

dropper BD jeg.. 6000kr for to skiver ble litt i meste laget for meg ;) mulig jeg går for EBC istedet, rundt 3000 for to skiver.

#183384  av Speeder

sindrejl skrev:dropper BD jeg.. 6000kr for to skiver ble litt i meste laget for meg ;) mulig jeg går for EBC istedet, rundt 3000 for to skiver.
Oi, det var stor forskjell. BD ligger somregel litt høyere, men til min var det ikke nevneverdig forskjell.. Men jeg har jo bare halvparten så mye matriale i mine skiver :lol: