TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pakninger til 91-mod mr2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #183388  av Mr2Kamilla

delenummer og pris...?
 #183393  av MR2WideBody

Mr2Kamilla skrev:delenummer og pris...?
Hvem pakninger er det du tenker på da?
Motor? Dempere?
 #183419  av Andy_Celica

Mr2Kamilla skrev:delenummer og pris...?
Jeg har epc hjemme, så send meg en pm med hva du skal ha osv + model og type bil! så kan jeg finne delenr når jeg kommer hjem!

#183499  av Mr2Kamilla

Sorry, var litt upresis.. Pakninger til dørkarmene/t-taket.. lekker vann inn når det regner mye, og bilen står i nedoverbakke =(

#183518  av MR2PÃ¥l

Pakninger til T-taket = veldig dyrt :(

MR2PÃ¥l

#183522  av predator

Sjekket prisen da jeg slet med det samme selv for en tid tilbake...
Kom på vel 2400.- pr side synes jeg og huske... :roll:

#183524  av aneriks

predator skrev:Sjekket prisen da jeg slet med det samme selv for en tid tilbake...
Kom på vel 2400.- pr side synes jeg og huske... :roll:
det var faktisk ikke så galt som jeg hadde trodd, tatt i betraktning av ingenting til den bilen er spess billig

#183562  av predator

:shock: Synes det var litt og ta i jeg da....

#183564  av Mr2Kamilla

Såpass..Hmm..jaja, men må di byttes, så må de byttes. Ja, er ikke akkurat billige deler nei

#183577  av TrustNo1

Har du prøvd med div kjemikalier på de da? Finnes vel ting man kan smøre på gummien for å gjøre den mer fleksibel? Vet ikke om noe konkret selv, men sikkert noen som har forslag.

#183583  av aneriks

TrustNo1 skrev:Har du prøvd med div kjemikalier på de da? Finnes vel ting man kan smøre på gummien for å gjøre den mer fleksibel? Vet ikke om noe konkret selv, men sikkert noen som har forslag.
silikon, er bra

#183656  av Sven

Prøv dette, funka for min del. Hadde ikke så mye lekkasje men..
http://mr2.noegruts.com/ttops/ttops.htm

#186891  av Mr2Kamilla

FÃ¥r fra tyskland... 2900 ink frakt =) og det er for begge 2 :lol:

#186895  av Ivar

Med mindre du vet at pakningene er dårlige ville jeg prøvd delene i linken til Sven. Det er vanligvis disse som er slitne.

#186928  av Sven

Jeg har fått nytt tak på ene sia nå pga ripe etter innbrudd. Og det nye taket er for stramt så hvis du bytter disse så tar jeg gjerne over det ene settet med originale. Evnt. bytte med mine. Er faktisk i Bodø en ukes tid framover fra i morra