TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• End of season meet pÃ¥ Fosen Lørdag 4.Oktober

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #18243  av cameleon

Ja da er denne sesongen snart over. Var ute å kjørte i går da jeg faktisk møtte på de første snøflakene :cry: Det er til og med lagt seg snø på fjelltoppene her i trøndelag og det er ikke bra. Så hva med et siste høstmøte? Nå har vi kjørt en del i trondheim, så hva med en tur på fosen? Er mange fine plasser her ute, men en må som sagt kjøre litt for å nå de :roll: . Jeg tenkte spesielt på en tur ut til Åfjord. Er så sinnsykt mange rånere der med blodsenka opler og BMWer, så jeg tror at folket ville ha dødd hvis vi hadde kommet. Pluss at de har ei kro der som serverer ypperlig mat for en billig penge. Det er også en hel del flotte plasser der ute hvor en kan filme og ta bilder. Jeg har tenkt på datoen Lørdag 4.Oktober. Noen som er interessert :?:
 #18244  av chris

cameleon skrev:Ja da er denne sesongen snar over. Var ute å kjørte i går da jeg faktsik møtte på de førse snøflakene :cry: Det er til og med lagt seg snø på fjelltoppene her i trøndelag og det er ikke bra. Så hva med et siste høstmøte? Nå har vi kjørt en del i trondheim, så hva med en tur på fosen? Er mange fine plasser her ute, men en må som sagt kjøre litt for å nå de :roll: . Jeg tenkte spesielt på en tur ut til Åfjord. Er så sinnsykt mange rånere der med blodsenka opler og BMWer, så jeg tror at folket ville ha dødd hvis vi hadde kommet. Pluss at de har ei kro der som serverer ypperlig mat for en billig penge. Det er også en hel del flotte plasser der ute hvor en kan filme og ta bilder. Jeg har tenkt på datoen Lørdag 4.Oktober. Noen som er interessert :?:
Jeg er interessert om flere blir med :D Orker ikke kjøre alene utover. hehe. Har foreløpig ingen planer den datoen, TROR jeg i hvert fall :)

#18246  av cameleon

Hehe det skjønner jeg :) Men dette er noe som forutsetter at været er noen lunde i allefall. Blir det kaldt så er det mulig at det kan fryse på utover, og jeg tviler at folke har skiftet om il vinterdekk allerede nå hehe. Men hadde det blit oppholdsvær så tror jeg at det kan bli et av de beste treffene så langt i og med at det er som sagt en skikkelig fin tur!

#18250  av chris

cameleon skrev:Hehe det skjønner jeg :) Men dette er noe som forutsetter at været er noen lunde i allefall. Blir det kaldt så er det mulig at det kan fryse på utover, og jeg tviler at folke har skiftet om il vinterdekk allerede nå hehe. Men hadde det blit oppholdsvær så tror jeg at det kan bli et av de beste treffene så langt i og med at det er som sagt en skikkelig fin tur!
Kan bli knallbra, gjelder bare å få med resten av hurven :D

#18253  av cameleon

Ringerunde :P

#18263  av MRQuoc

sponser dere kronerulling på gasoline , er jeg med :D
GÃ¥r vel noen liter fra Drammen :roll:

#18266  av chris

MRQ skrev:sponser dere kronerulling på gasoline , er jeg med :D
GÃ¥r vel noen liter fra Drammen :roll:
Jeg tror jeg skal klare å spytte i en femmer ;)

#18338  av supratt

PÃ…MELDT!!

#18342  av cameleon

Nåhardet seg slik at jeg kommer til å være på Fosen den helga. DVS Vanvikan. Så i og med at du er påmeldt Frank, så lurer jeg på om du kan føre folket til sentrumen i Vanvikan? Tid bestemmer vi senere hvis det kommer folk :)

#18351  av supratt

Oki dokey :wink:

#18509  av KK-ma70

må vel sleng mæ med æ å da sjø, ska prøv å overtal kvinnfolket, men hu ska vel jobb..

#18518  av @lpher

Må ta en 'raincheck' p den dær ser det ut til....

Lørdag 4. Oktober er det 'Rånetreff' på NAF-senteret på Nardo/Sluppen,
og vi (Bilradiospesialisten) er innlånt for å holde dBDrag.

Som om ikke det var nok, så må jeg i gullbrylklup på Frøya rett etter jobb.....So this time you gotta do without me im afraid...en lettelse for dere sikkert ;-)

@lpher

#18573  av cameleon

Snakket med en kompis av meg i dag tidlg som bor i Åfjord. Han gav meg den tilbakemeldingen at det hadde de senere dagene vært en del problemer med føret mot Åfjord :? Flere som har lagt om til vinterdekk allerede! Så spørsmålet er om vi skal ta sjansen eller å droppe det... Etter mine meninger så burde vi kanskje ta turen en gang senere. Kanskje mot vårparten eller om det blir bedre vær fremover med litt høyere tepraurer. I og med at det er en relaivt lang tur og at dere å opp lit tidligere enn vanlig når dere har fri, så kan det hende a vi vil møte en del plasser det føret kan være litt slippy. Så hva sier dere? Vi kunne jo alltds møte opp på sluppen samen med alf og sjekke ut de DB greiene der? Ikke misforstå meg nå. jeg har veldig lyst å a turen, men jeg vil ikke a noe skal skje med verken meg eller noen av dere på vei innover. Går ut i fra at dere fortsatt har somerdekk :wink: