TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye felger pÃ¥ mr2'en :)

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #183020  av angrykid

Så, hva synes dere? jeg ble i allefall veldig fornøyde. Men, han som la dem om for meg, mente at de felgene her må være noe av de mest ubalanserte felgene han noensinne har lagt om på. Det finnes nesten ikke annet enn lodd på innsiden av dem.. hehe :-D

men jeg ble veldig fornøyd med jobben han gjorde, så det blir noen timer med snekring i huset hans når den tid kommer :)
Vedlegg
Oh-yeah.jpg
Oh-yeah.jpg (170.03 kiB) Vist 3100 ganger
Indeed.jpg
Indeed.jpg (156.51 kiB) Vist 3090 ganger

#183024  av BrennaRacing

Ble bra det her da :D

Trenger kanskje noen spacere bak bare :lol: Hvilken dim og et er det??

#183026  av Rollaole

Inn med mørke felger med polert kant nå! :)

Meeget pent! :)

#183030  av aneriks

du burde heller kjøpt hvite felger til rød bil, men det var da min mening

#183031  av angrykid

BrennaRacing skrev:Ble bra det her da :D

17x7 med ET 45. 215 x40 profil på dekka. Har spacere liggende, men ikke noen senterringer som jeg har funnet, har passet, så jeg må få produsert noen en eller annen lur plass. :) noen forslag?

Hvite felger har jeg ikke særlig lyst på, men forslaget var bra det. Har sett mange fine biler med hvite felger, men det er ikke helt meg. :)

#183041  av Doffen696

angrykid skrev:
BrennaRacing skrev:Ble bra det her da :D

17x7 med ET 45. 215 x40 profil på dekka. Har spacere liggende, men ikke noen senterringer som jeg har funnet, har passet, så jeg må få produsert noen en eller annen lur plass. :) noen forslag?

Hvite felger har jeg ikke særlig lyst på, men forslaget var bra det. Har sett mange fine biler med hvite felger, men det er ikke helt meg. :)
Har du lik dimmensjon på dekkene fremme og bak?

-edit-
Fine felger ja :)

#183044  av angrykid

Nei, 205x45 framme. :) lettere å kjøre med, har bare 32cm stort ratt.. uten servo :D

#183158  av BrennaRacing

Kjører med 215/35-18 foran på bilen min, uten servo...Syns ikke det er no særlig tungt jeg... :)

Men senterringer har de vel der du kjøpte felgene dine eller der du kjøpte spacerene??

#183176  av monster11

hvor har du kjøpt dem?

#183326  av angrykid

Bestilte via ei lokal sjappe her oppe hos martins.no :)

#183491  av summitX

Dette forklarer det jeg så tidligere i dag , trodde det var en annen bil enn din :D

#183493  av angrykid

Hehe. :-D forandring fryder.. synd bilen bråker noe for jævlig nå med frieksos fram til jeg får pakningene mine fra belgia :D