TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gatebil Rudskogen?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#181665  av Helmer

Da er jeg oxo påmeldt! Blir utstilling på meg, antagelivis lørdag og søndag!

#182313  av elino

Vi kommer rett fra Supratreffet i Sverige og er på Rudskogen fra torsdag. Ser ut til at vi blir stående på Clarion standen med begge våre...

Gleder meg :twisted:
Sist redigert av elino den 22 jun 2006 12:56, redigert 1 gang totalt.

#182341  av alpinelexus

Skal man få noen bekreftelse fra gatebil at man er påmeldt??, har ikke fått noen og lurer på om jeg må melde meg på en gang til ??

#182412  av sleeper

ja, du får en bekrefteløse på mail..

#183068  av kodalracing

har meldt meg på til utstiling og bane kjøring men får se åsen det blir med kjøring da bilen blir fort veldig varm.
jeg kommer til og dra inn torsdags etter midag
gleder meg hehe

#183558  av gnmfr

sleeper skrev:ja, du får en bekrefteløse på mail..
Kommer denne mailen med en gang? Jeg har ikke fått noen mail enda ihvertfall :? Håper ihvertfall jeg er med, lyst til å kjøre bane, men får nok holde meg på utsiden, ihvertfall når det er så mye folk :lol:

#183579  av sleeper

jeg fikk ivertfall bekreftelsen med en gang..

#183602  av Neemi

Du får ofte bekreftelse om at påmeldingen er mottatt med en gang, den endelige bekreftelsen på at du har fått plass kom etter noen uker når det var påmelding til Våler.
Fristen går jo ikke ut før 1.7 så kan ta litt tid før de sender ut.

#183648  av TOYPARTS

jeg skal 8) 8)
blir sikkert litt grining om hvorfor den gamle avensisen skal på banen :lol: :lol:

#183651  av sleeper

TOYPARTS skrev:jeg skal 8) 8)
blir sikkert litt grining om hvorfor den gamle avensisen skal på banen :lol: :lol:
melder meg frivillig til og passe på passasjersetet noen runder jeg.. :lol: :D

#183696  av Helmer

gnmfr skrev:
sleeper skrev:ja, du får en bekrefteløse på mail..
Kommer denne mailen med en gang? Jeg har ikke fått noen mail enda ihvertfall :? Håper ihvertfall jeg er med, lyst til å kjøre bane, men får nok holde meg på utsiden, ihvertfall når det er så mye folk :lol:
Jeg sendte en mail til leif, daglig leder av gatebil, for å høre om påmeldinga mi var registrert. Fikk til svar at alt jeg trengte, fikk jeg tilsendt ca en uke før treffet!

#183740  av Neemi

Ja, det må man.

Gå inn på http://www.gatebil.no

Velg ts-ogn som klubb da ;)

#183766  av James

Men hvordan blir det med TS-ogn utstilling i år da? Får vi egen utstillingsplass eller blir det ikke noe av det? :roll:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8