Har oppdatert forumprogramvaren i kveld så skriv et svar her om dere opplever noen problemer etter oppdateringen. Også vedleggsfunksjonaliteten og albumet er oppdatert. Jeg er klar over at sifferet ved "vis nye innlegg" mangler foreløpig.
Nytt er at tidligere eiersider er fjernet til fordel for Garage-mod, som gir muligheten for en del mer tilpassing fra deres side, bedre kontroll over hvilken informasjon som er tilgjengelig, bilder, samt kvartmilsresultater. Det gir også muligheten til at dere kan registere flere biler, og legge kommentarer til hverandres biler. Modifikasjonen inneholder en del som jeg ikke vil ta ibruk så regn med at jeg fjerner noe funksjonalitet.
Nytt er at tidligere eiersider er fjernet til fordel for Garage-mod, som gir muligheten for en del mer tilpassing fra deres side, bedre kontroll over hvilken informasjon som er tilgjengelig, bilder, samt kvartmilsresultater. Det gir også muligheten til at dere kan registere flere biler, og legge kommentarer til hverandres biler. Modifikasjonen inneholder en del som jeg ikke vil ta ibruk så regn med at jeg fjerner noe funksjonalitet.
Sist redigert av CelicaTurbo den 26 sep 2007 12:46, redigert 1 gang totalt.
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet