TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Audi A4- hva synst dere?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#177408  av grimfer

Jeg synes også 9-3 er kule. Ganske undervurderte biler. Turbomotorene i dem tåler en hel del og!

Med litt styling og senking ser de ganske råe ut. Det mener i alle fall jeg. Bil som kler store hjul!

#177442  av Skylar

Noen som vet om noen nett butikker osm kan ha styling til 2001 mod og oppover? Har surfa litt men ser ut til at det er lite styling til desse bilene

#177584  av Skylar

Takker for svar men det var bare en vinge der..

Noen andre som vet om noen ?

#179575  av Skylar

Noen som vet om det er mulig å få vekk desse "rillene" bak på 200 sx med styling eller noe, liker bilen ganske godt utenom akkurat den hekken. satser på dere skjønner hva eg mener :)

#179640  av BrennaRacing

Tror jeg skjønner hva du mener...Rillene mellom lyktene?? De er jo bare der på s14a...Hvis du kjøper s14 så er det en annen hekk (mener jeg)

#179714  av Skylar

Jupp stemmer det..

Du som sikkert har mer peiling enn meg, kunne du ha funnet ett bildet? :D

Edit: du trenger ikkje.. eg fant.

Men er det gode biler dette?

#179735  av BrennaRacing

Bra biler det...GÃ¥r bra hvertfall :twisted:

Du kan jo lese litt på http://www.200sx-ogn.org

#179755  av Skylar

takk takk

#183591  av aneriks

ligger de så høyt i pris? ellers så er det jo en veldig pen bil, eneste er at bygynner og bli litt mett på sølv farga biler, selv om det er kjempe praktisk :)

#183594  av Skylar

Takk for svar..

Ser ut til at de ligger så høgt i pris ja :?

Bare drit i fargen, ekstrautstyr osv, ville bare frem til hva bil det var liksom og om dette var noe kjøpe :)

#183604  av BrennaRacing

Kul bil det der...Men hvis du bor i Oslo så hadde jeg kjøpt no annet :lol:

#183621  av Skylar

BrennaRacing skrev:Kul bil det der...Men hvis du bor i Oslo så hadde jeg kjøpt no annet :lol:
Hehe, kan eg forstå :D

Men eg bor i bergen så ingen har noe mer negativt å si enn at det er en kebab bil så tror eg eg går får den, er jo en liten grei motor osv i den og eg synst den ser bra ut 8)

#183626  av BrennaRacing

Er veldig pen bil det der, så det er nok ikke no dumt valg :D

Good luck :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8