TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• CarTease 2006

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #183239  av VeilSide

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb skal arrangere CarTease nå til helga. Vet det er rimelig kort varsel å komme med dette nå men bedre sent enn aldri? ;)

Treffet foregår til dels på Bryne og Klepp rett sør for Stavanger/Sandnes.

mMre info ang program o.l. finnest på http://www.ssgk.no

Håper mest mulig lokale Toyotafolk tar turen innom og gjerne også stiller ut bilen sin :D:D

#183256  av toyota_mr2

det sal ver utstiling åg sånt på reve ikke 2 plasser??

#183259  av VeilSide

Det blir ikke utstilling i den forstand på Reve nei. Men vist noen ønsker å komme å vise frem bilen sin der så er det jo fritt frem for det. På Reve så er det banekjøringa som er prioritert den dagen.

Selve utstillingen skjer på Jærhagen på søndagen

#183260  av VeilSide

Vi har forresten fått booka endel greie gromme biler så de 50,- som det koster å komme inn er nok verdt det en får igjen i autofil valuta :D

#183263  av toyota_mr2

oki va koster de vis du skal på banen da??

#183282  av Terjen

Komme eg.. 8)

#183456  av VeilSide

Banekjøringa skulle koste 150,- men den har desverre blitt avlyst. Er ikke så alt for mye vi kan gjøre med det og beklager til alle som hadde gledet seg til å få testa bilen sin.

#183678  av toyota_mr2

så da sjer de ikke noe på reve på lørdag??

#183684  av VeilSide

Helt rett. Det er kanskje en mulighet for at Amcarklubben finner på noe på lørdagen og vist dem gjør så skriver jeg det seff her inne. Ellers så er det på Jærhagen det skjer. Det skal rulle litt radioreklame på Jærradioen og Radio Sandnes i disse dager ;)

#183727  av MrTo

Eg komme vertfall på sundag, veldig drit at banekjøringa blei avlyst :( for se frem til di gromme bilene som kommer ^^