TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• EffektmÃ¥ling...Dynapack...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #183765  av Bjørnstad

Hei !

Vi er akkurat registrert som ny bruker av dette forumet.

Har registrert i en tidligere tråd på forumet at det stilles noen spørsmål vedr. effektmålinger og vårt utstyr for dette.

Vi ønsker å invitere Toyparts til et par gratis effektmålinger dersom det fortsatt er spørsmål...gjerne på biler som har blitt effektmålt tidligere.

Det blir også sitert i den tidligere tråden at vi sier det er mulig å hente ut 600 hk fra 300ZXTT motor...Det har vi gjort, men ikke med standarddeler montert. Med standard turboer klarer denne maks 380-400 hk. Med nye grenør, GT3540 turbo, eksos, filter, 2 stk Bosch besinpumper og skikkelig intercooler bremset vi 542 hk på hjula på 1.4 bar ladetrykk.

Gjerne send oss en PM/mail dersom noen har spørsmål.

Dette til informasjon.
 #183769  av sindrejl

Bjørnstad skrev:Hei !

Vi er akkurat registrert som ny bruker av dette forumet.

Har registrert i en tidligere tråd på forumet at det stilles noen spørsmål vedr. effektmålinger og vårt utstyr for dette.

Vi ønsker å invitere Toyparts til et par gratis effektmålinger dersom det fortsatt er spørsmål...gjerne på biler som har blitt effektmålt tidligere.

Det blir også sitert i den tidligere tråden at vi sier det er mulig å hente ut 600 hk fra 300ZXTT motor...Det har vi gjort, men ikke med standarddeler montert. Med standard turboer klarer denne maks 380-400 hk. Med nye grenør, GT3540 turbo, eksos, filter, 2 stk Bosch besinpumper og skikkelig intercooler bremset vi 542 hk på hjula på 1.4 bar ladetrykk.

Gjerne send oss en PM/mail dersom noen har spørsmål.

Dette til informasjon.
jøss .. det var da imponerende :P

#183775  av Andy_Celica

Hei.

Jeg har tenkt til å bruke dere til å mappe bilen min med Apexi Power fc, har vært litt i kontakt med han dynopock ansvarlige osv.

Men er det mulig vi kan få til en bra avtale med dere og klubben, hvis vi blir mange at vi får en bra pris på benking + mapping av bil?

#183778  av Bjørnstad

Andy_Celica skrev:Hei.

Jeg har tenkt til å bruke dere til å mappe bilen min med Apexi Power fc, har vært litt i kontakt med han dynopock ansvarlige osv.

Men er det mulig vi kan få til en bra avtale med dere og klubben, hvis vi blir mange at vi får en bra pris på benking + mapping av bil?
Vi klarer nok å lage en klubb-avtale dersom det blir en del som henger seg på avtalen.

#183780  av Bjørnstad

Har nå pratet med Toyparts på telefon, og vi har fått klaret opp i en del spørmål som har blitt stilt...

Moralen er nok at vi må passe på hva som sies av tredjeperson i en del sammenhenger...

#183784  av sindrejl

Bjørnstad skrev:
Andy_Celica skrev:Hei.

Vi klarer nok å lage en klubb-avtale dersom det blir en del som henger seg på avtalen.
jeg også er interessert i å mappe apexi'n :)

#183785  av kennethx

Fint at dere har ordnet opp privat, der slikt hører hjemme. diskusjonen er herved stengt siden den er avsluttet :wink:

En avtale kan evt. taes i en ny tråd med passende topic :)