TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Slik kan et knust stempel fra en 3S-GTE se ut

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#184006  av GT4 CS

varva tils den dødar hehe. Så ikke mye pent ut det der, men en liten vask av det så har du en perfekt bit til i din samling av girkasser,differ,clutcher og bankesensorer. Er dyrt med sånne samlinger da

#184012  av Andy_Celica

sindrejl skrev:ufattelig at du klarte å få kompresjon på det stempelet der i det hele tatt :P
jeg fikk 60 i komp på et slikt stempel selv jeg! og 120 på 2 slike!

#184023  av Kjelliken

8) Pent kennethx virkelig pent.....

Eneste er at nå kommer bilen din til og gå fryktelig mye bedre enn min.

Det liker jeg ikke........ :cry:

#184129  av sindrejl

GT4 CS skrev:varva tils den dødar hehe. Så ikke mye pent ut det der, men en liten vask av det så har du en perfekt bit til i din samling av girkasser,differ,clutcher og bankesensorer. Er dyrt med sånne samlinger da
men fantastisk morsomt museum han kan åpne om toyota kvalitet da.. hehehe

#199918  av kennethx

Og slik kan erstattningen se ut :lol:
Vedlegg
IMG 001.jpg
IMG 001.jpg (272.22 kiB) Vist 121 ganger

#199930  av Ivar

kennethx skrev:Og slik kan erstattningen se ut :lol:
Pris?

#200002  av sleeper

crower råder?

#200673  av kennethx

Ivar skrev:Pris?
Hmm, nok :roll:

sleeper skrev:crower råder?
Carrillo :)

#200952  av sleeper

ja, burde bli bra det der..
de rådene så ivertfall kraftige nok ut... ser 100% like ut som crower sine.. :wink:

#202550  av kennethx

sleeper skrev:ja, burde bli bra det der..
de rådene så ivertfall kraftige nok ut... ser 100% like ut som crower sine.. :wink:
Mulig det, er vel ikke så mange måter å lage H-profil på...

De så krafig ut ja :)

#205849  av 95TT

det er ikke åssen de ser ut, det er hva de tåler som er viktig. Audi hadde jo Titanium Råder i Imsa motorene, det er litt sjef. hehe.. Har Eagle H-profil i volvo motoren jeg har, og den funka visst greit med det. har ikke fått testa motoren enda. står bare å samler støv. volvo motor som bremsa 530hk og 681nm og så har jeg ikke fått fingeren ut og lagd noe morro av den enda. hehe. står en strøken 240 turbo her som jeg tenkte å kaste den i, men så var det arbeidslyst. det jeg ville fram til var at jeg tror h profil råder tåler utrolig mye uansett merke. og det er jo rådene som får mest bank.

#205904  av sindrejl

ooh dem så råe ut :) med så fine stempler burde man nesten hatt plexiglass topp :P

#206012  av kennethx

Stemplene og stakene har inntatt sin dedikerte plass i 3S blokken, og venter nå på toppen som får noen få oppdateringer den også, HKS fjærer og litt enkel porting/sliping av støpekanter. :)