celicat23 skrev:ENDELIG FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Juhuuu.... og jeg har jobb helg

(typisk det.. når finværet har kommet til Bodø også)
"I'm the Apprentice! Yes! it's really really true!
"

celicat23 skrev:ENDELIG FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Juhuuu.... og jeg har jobb helg
aneriks skrev:Er alle her elektriker da?? Hadde helvetesuka sist uke selv. Så nå har jeg også fagbrev.Mr2 Mk2 skrev:gratulerer,! antar du er "elektriker" som alle andre her inne?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bestod fagprøve idag,en helvetes uke!!
Fred skrev:fuller... alkoholdilerum... svårt at hålla tett både fram og bak....
aneriks skrev:gratulerer,! antar du er "elektriker" som alle andre her inne?Takker:D Bilmekaniker her gitt....
Daniel_hoy skrev:Er alle her elektriker da?? Hadde helvetesuka sist uke selv. Så nå har jeg også fagbrev.Grattis til deg da, var ufattelig deilig å være ferdig med det...pjoff
Som elektriker...hehe
jonny on the spot skrev:juuHuUuUuUuUHuer vel naturens måte og jevne ut alt sammen tenker jeg..
Søndag, sliten, vondt hode, baconpølse i kroppen og på ts-ogn....hmmm det mangler noe her *tenke tenke* aha Cola produkter og kanskje en is i sommervarmen![]()
Huff hvorfor skal all den gøye man har dagen før resultere i en angst som ikke ligner grisen dagen etter
grimfer skrev:NÃ¥ har jeg flytta til Molde!skal jobbe der eller?
Kjørte leid varebil over fjellet fra Oslo på lørdag, kjørte den tilbake på søndag, og henta Celicaen i Oslo på mandag morgen og kjørte den til Molde. Tre turer over fjellet på tre dager, med innlagt flyttelass-bæring innimellom... Litt sliten...