TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#184046  av arctic_celi

celicat23 skrev:ENDELIG FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Juhuuu.... og jeg har jobb helg :?
(typisk det.. når finværet har kommet til Bodø også)

#184050  av aneriks

her er det knall vær og jeg skal på hytta å grille og drikke øl!! :D :D :D :D

#184051  av aneriks

Mr2 Mk2 skrev::D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Bestod fagprøve idag,en helvetes uke!!
gratulerer,! antar du er "elektriker" som alle andre her inne?

#184056  av Daniel_hoy

aneriks skrev:
Mr2 Mk2 skrev::D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Bestod fagprøve idag,en helvetes uke!!
gratulerer,! antar du er "elektriker" som alle andre her inne?
Er alle her elektriker da?? Hadde helvetesuka sist uke selv. Så nå har jeg også fagbrev.
Som elektriker... :P hehe

#184132  av celicat23

Bytta batteri og ventil (resirkulerende) til turbo'n på TT'n i dag. Mye suge, puste, og pese lyder jeg hørte når jeg kjørte med orginal ventilen er nå stort sett helt borte. Tror jeg orginal ventil var rimelig slapp og at det var på tide? Mhm. Føler meg skikkelig max mekker som bytta det sjæl og :-)

#184135  av Fred

fuller... alkoholdilerum... svårt at hålla tett både fram og bak....

#184159  av sleeper

Fred skrev:fuller... alkoholdilerum... svårt at hålla tett både fram og bak....

hm.. i form eller?

#184197  av Mr2 Mk2

aneriks skrev:gratulerer,! antar du er "elektriker" som alle andre her inne?
Takker:D Bilmekaniker her gitt....
Daniel_hoy skrev:Er alle her elektriker da?? Hadde helvetesuka sist uke selv. Så nå har jeg også fagbrev.
Som elektriker... :P hehe
Grattis til deg da, var ufattelig deilig å være ferdig med det...pjoff

#184243  av Fred

ææææ... på`n igjen! dette sommer styret er slitsomt ass :D

#184268  av celicat23

Er så slapp etter å ha stort sett gjort ingenting ute i sola i dag, så droppa hele turen ut til oslo, og tar heller en rolig sprit og/eller x-box kveld hjemme ;) Sommer er diiiiiiiiigg!!

#184367  av jonny on the spot

juuHuUuUuUuUHu
Søndag, sliten, vondt hode, baconpølse i kroppen og på ts-ogn....hmmm det mangler noe her *tenke tenke* aha Cola produkter og kanskje en is i sommervarmen :roll:
Huff hvorfor skal all den gøye man har dagen før resultere i en angst som ikke ligner grisen dagen etter :(

#184440  av sleeper

jonny on the spot skrev:juuHuUuUuUuUHu
Søndag, sliten, vondt hode, baconpølse i kroppen og på ts-ogn....hmmm det mangler noe her *tenke tenke* aha Cola produkter og kanskje en is i sommervarmen :roll:
Huff hvorfor skal all den gøye man har dagen før resultere i en angst som ikke ligner grisen dagen etter :(
er vel naturens måte og jevne ut alt sammen tenker jeg.. :lol:

#184955  av grimfer

NÃ¥ har jeg flytta til Molde!

Kjørte leid varebil over fjellet fra Oslo på lørdag, kjørte den tilbake på søndag, og henta Celicaen i Oslo på mandag morgen og kjørte den til Molde. Tre turer over fjellet på tre dager, med innlagt flyttelass-bæring innimellom... Litt sliten...

#185006  av sleeper

grimfer skrev:NÃ¥ har jeg flytta til Molde!

Kjørte leid varebil over fjellet fra Oslo på lørdag, kjørte den tilbake på søndag, og henta Celicaen i Oslo på mandag morgen og kjørte den til Molde. Tre turer over fjellet på tre dager, med innlagt flyttelass-bæring innimellom... Litt sliten...
skal jobbe der eller?

#185072  av FireWalk

Helvetes... SÃ¥ var jeg ute og cruiset i dag... taket nede og alt! :D
DEILIG å kjøre bil igjen. Bare nøt livet.

Så blir jeg stoppet av purken da... "Vognkort og førerkort"..... joda, det skulle da ikke være noe problem.. Men ops.. hvor var det blitt av lappen da?.. den var ikke i lommeboka der den skulle være. Må ha tatt den ut på lørdagen når jeg var på fylla.. gudene vet hvor den er blitt av.. Tror jeg har rotet den bort :oops:

SÃ¥ da ble det 500 kr i bot...

Distre som jeg er så kikker jeg ikke på boten før jeg kommer hjem. Da finner jeg ut at fyren som ga meg boten er broren til ei jeg var sammen med når jeg var yngre... kanskje kunne klart å ro meg ut av den der.. kjente han ikke igjen, og han kjente tydeligvis ikke igjen meg heller..

bah... bot og ingen bedring! kjørte ikke akkurat som noen engel etter det der, humøret ble litt redusert :p

men nå skal jeg ha meg REKE smørbrød.. så da blir det vel bedre igjen ganske snart.. ;)
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 1174