TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosjekt værstingsupra! Update 16/04

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #171894  av <Supramannen>

Nå har jeg såvidt begynt å fixe opp supran litt:) bestilte meg stylingkit fra BSbildeler igår det ble komplett bomex:) Felgene får jeg idag 9x18" rundt om (bilde under)

skal bestille div stash fra suprastore.com etter hvert. må få stasa opp med litt høyglans og rødsilicone under huven, og etter hvert blir det fokuert litt mer på motor ;) (større turbo, større cooler, ny bensinpumpe, fuelcutdefenser, turbotimer, el. boostcontroller osv. målsettning: 350-400 rwhp) Skal bestille coilovers før stylinga kommer på, blir vel suprasore.com sine billigste Tein coilovers tenker jeg. Bilen er forøvrig orginalrød, men skal lakkes opp samtidig med stylinga, blir enten candyrød eller orginalrød med gull perlemor.

oppdateringer kommer etter hvert det blir gjort noe ;)
Vedlegg
30.jpg
30.jpg (6.7 kiB) Vist 5280 ganger
Landet på dette Bomex kitet:)
Landet på dette Bomex kitet:)
TS-0081.gif (18.82 kiB) Vist 5283 ganger
sluttresultatet blir vel noe alà dette:)
sluttresultatet blir vel noe alà dette:)
supra_1896_9111521.gif (8.67 kiB) Vist 5277 ganger
Sist redigert av <Supramannen> den 16 apr 2008 18:45, redigert 3 ganger totalt.

#171900  av Andreazz

Blir sikkert bra det der! Har sett litt på det styling-kittet der selv, har mest lyst på Bomex hekk og side skjørt åsså med Greddy frontfanger..
Er det orginal Bomex? Lang leveringstid?

#171952  av <Supramannen>

Andreazz skrev:Blir sikkert bra det der! Har sett litt på det styling-kittet der selv, har mest lyst på Bomex hekk og side skjørt åsså med Greddy frontfanger..
Er det orginal Bomex? Lang leveringstid?
er orginalt bomex ja. tenkte først på bomex side og hekkskjørt med erebuni front, men jeg slo det fra meg, bomexfronten harmonerer bedre med resten av stylinga og bilen spør du meg.

leveringstiden var lang sto det bare :P bestilte selv om jeg ikke har råd for tiden, får lønnsoppgjør innen en måned, så en får satse på det ikke kommer før da. hadde vært fint å hatt det før Gatebil Rudskogen da men :)

#180770  av <Supramannen>

da er Tein Superstreet coilovers med topplater og EDFC (Electronic Damping Force Controler), 6 punkts Veltebur og Bomex Stylingkit bestilt. bilder kommer om en stund. felga er imidlertid kommet på bilen. ble fornøyd med resultatet:)

Cusco tårnavstivere, Suspension techniques krengningshemmere (forran og bak), pillarpods og klarglass hjørnelykter står på ventelisten:D
Sist redigert av <Supramannen> den 14 jun 2006 23:53, redigert 1 gang totalt.

#180771  av tojo

:D Dette høres riktig lovende ut.
Blir spennende å se bilder av bilen.
Lykke til med prosjektet! dette blir nok en "killer" :twisted:

#180773  av <Supramannen>

tojo skrev::D Dette høres riktig lovende ut.
Blir spennende å se bilder av bilen.
Lykke til med prosjektet! dette blir nok en "killer" :twisted:
killer og killer, utseende og handling kommer i førersetet til å begynne med. satser på en hverdags "showstand" bil med moderat power :P har vært inne på tanken å bygge motor, men det blir vell over budsjettet mitt :P skal også pynte litt på 7m'en etter hvert, litt silikonslanger, høylanspollering osv;)

er en kompis av meg som bygger E30 M3 med 7M GTE værstingmotor;) blir fristet av slikt :D smidde stempler, råder, arp hardware, custom innsug og grenrør, samma værstingkamma som TOYPARTS har, Turbonethics T66, skikkelig datasprut osvsov. kommer sannsyligvis på rudskogen i juli. blir morro å se:D er ikke hverdagskost her ute i skjærgården det ;) :P

#184116  av <Supramannen>

Nå begynner det å bli killer;) har avtalt kjøp av toyparts 7M ;) som sto i MKII'n så har jeg henta stylinga mi idag. får prøve å skaffe kamera snart så det blir bilder etter hvert:)

#184140  av tojo

:D Blir så nice :D høres ut som vi har en grom bil i vente.

#184157  av <Supramannen>

tojo skrev::D Blir så nice :D høres ut som vi har en grom bil i vente.
ja jeg håper da dere syns det :D med tein coiloves, edfc, div stag, bur og styling,* så mangler jeg nesten bare bremser , intreør og stereo(dyre greier:P får se om det blir gjot så mye med det) så vil jeg nesten kalle det en værsting. Stereo er SISTE prioritering, har pioneer avic x1r headunit, blir vel en 8"-10" sub og muligens en forstreker, og nytt frontsett (pioner som matcher spillern helst) etter hvert. har mange planer på utseende utrover det jeg har nå, men det er de pengene vettu :P har så jævli lyst på racinghart cr 10x18".-9x18" med gull stjerne at det er helt sjukt (men de koster da en hel formue!!!!!!!) og div carbon stash...

*er bestilt/kjøpt
 #191296  av <Supramannen>

her er div bilder av bil og deler ;)
Vedlegg
DSC00169.JPG
DSC00169.JPG (244.81 kiB) Vist 1153 ganger

#191310  av <Supramannen>

flere bilder;)
Vedlegg
bilen med felga!
bilen med felga!
DSC00195.JPG (170.12 kiB) Vist 1144 ganger
nykammer!
nykammer!
DSC00259.JPG (194.94 kiB) Vist 1142 ganger
CT68 turbo
CT68 turbo
DSC00206.JPG (177.71 kiB) Vist 1135 ganger
Grom 7M'en ;)
Grom 7M'en ;)
DSC00207.JPG (209.58 kiB) Vist 1146 ganger
bomex frontfanger
bomex frontfanger
DSC00199.JPG (125 kiB) Vist 1139 ganger

#191311  av <Supramannen>

Veiva er forøvrig sendt til Motor-tekninkk verksted as for endekapping, sprekksjekk, polering og balansering. siden svinghjulsboltene var knekt når jeg kjøpte motoren.

#191317  av Andreazz

Sjå nå der ja.. Blir gromt det! En av få styling kit til MK3 som er pent det der (etter min mening).

#191342  av <Supramannen>

ja, det mener jeg å... derfor jeg kjøpte det :P får mye til de som ser ut som det kommer fra enten et romskip eller en gammal amazon:P

#191343  av lexusrider

bra prosjekt det der ser det ut te :D lykke til.. du har brukt litt penger der.. ein ting e lure på kofor boltene til svinghjulet var knekt?? er jo ikkje så veldi vanleg at det skjer akkurat..