TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica Gt-4 (Oppdatering)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #166674  av Gt-4-Ever

Jeg planlegger en del forandringer på bilen min i nærmeste fremtid, derfor lager jeg nå en tråd om den. Det som er gjort til nå er ny eksospotte, foreløpig anlegg, forsterket racing clutch og satt på supra spoiler.
Vedlegg
Celica Gt-4 (1).jpg
Celica Gt-4 (1).jpg (301.6 kiB) Vist 1757 ganger
Sist redigert av Gt-4-Ever den 03 okt 2006 23:41, redigert 1 gang totalt.

#166679  av GT4 CS

NICE :D

Mer bilder mann :D

#166687  av Gt-4-Ever

Mer bilder ja :D
Vedlegg
Bilde 006.jpg
Bilde 006.jpg (191.24 kiB) Vist 1747 ganger
Bilde 017.jpg
Bilde 017.jpg (228.4 kiB) Vist 1739 ganger
Celica Gt-4 (4).jpg
Celica Gt-4 (4).jpg (269.87 kiB) Vist 1757 ganger
Celica Gt-4.jpg
Celica Gt-4.jpg (310.16 kiB) Vist 1750 ganger

#166700  av GT4 CS

Lekkert, hvor mye måtte du punge ut med for supra vingen da? Drømt om slik i 3år nå hehe. Men alltid fått andre ting og bruke penger på.
hvilken type clutch har du satt inn? pris og er den bra?

#166709  av Mr_Sann

Hvordan får du åpnet bakluka med den vingen på? Er ikke den bredere enn luka?

#166721  av GT4 CS

Om den er limt og eller skrudd i bakluka er det ikke no problem :wink:

#166747  av Gt-4-Ever

Vingen er nok skrudd og limt til bakluka ja. Den kostet forøvrig 4900,- med 25% rabatt (satan kor dyrt), men blei jævli bra då. Er ikke sikker på hvilken clutch som er montert, men skal forhøre meg litt om det. Den er for å si det mildt ikke spesielt egnet til normal kjøring, kan derfor gå litt fort i svingene :D Rygging er et helvete, men den skal tross alt ikke rygges så mye heller :D

Jeg har nå bestilt skreddersydde setetrekk i svart og gult og skal montere dette når de kommer om en mnds tid. Skal også trekke om dører, solskjermer og muligens midtkonsoll. Baklyktene skal også byttes før sommeren, skal da ha facelift lyktene fra '92 celicaen.

#169591  av Gt-4-Ever

Da røyk dynamoen (blakk nå ja). støtdemper toppen på venstre side er også
røket. Det var det som forårsaket den iritterende tappelyden (som forøvrig ingen visste hva var) Så er det avklart :D

#169891  av Gt-4-Ever

hvite blinkers bestilt og montert, grøftelys skal monteres og overnevnte skal byttes og fikses :)
Sist redigert av Gt-4-Ever den 05 jul 2006 17:47, redigert 1 gang totalt.

#171290  av Gt-4-Ever

Da var dynamo og støtdempertoppen byttet + diverse småtteri, ble veldig bra. fikk bort flere ulyder pluss bensinlukt foråsaket av uoriginal slange i motoren. :D Deilig å kunne kjøre bilen igjen. 8)

#184680  av Gt-4-Ever

Setetrekk montert, ble råkult, skal oppdatere med litt bilder etterhvert har noe småtteri som må gjøres først.

#185047  av Gt-4-Ever

Hadde en helvetes nykking i bilen ved gasspådrag. Kom meg ikke opp bakken hjemme :( Skiftet til nye tennplugger og nå fungerer den ihvertfall, begynte å bli redd det var fordeleren som måtte skiftes. :)

#185048  av Andy_Celica

Gt-4-Ever skrev:Hadde en helvetes nykking i bilen ved gasspådrag. Kom meg ikke opp bakken hjemme :( Skiftet til nye tennplugger og nå fungerer den ihvertfall, begynte å bli redd det var fordeleren som måtte skiftes. :)
skader nok ikke å bytte fordeleren heller! men er jo streng talt ikke nødvenig hvis den funker

#185131  av perchr

oh, niiiice car man! 8) sitter å drømmer om gt4/cs selv som neste bil!

#185133  av perchr

kunne også tenkt meg å sett bilder av de setetrekkene.. hva betalte du for de? :D