TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da var kitet mitt ankommet! :)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #185126  av Nikko

Endelig i dag kom budbilen med pakken til meg...
NÃ¥ kaster jeg meg inn helvete.
Demonteringa begynner i morgen, så kommer den morsomme delen.
monteringa og tilpassingen :)
Vedlegg
M3 carbon speil med blink. Skal seff lakeres, kan ikke kjøre rundt med carbon look speil.
M3 carbon speil med blink. Skal seff lakeres, kan ikke kjøre rundt med carbon look speil.
Speil 1.JPG (202.45 kiB) Vist 157 ganger
Lexus black crome lykter
Lexus black crome lykter
Bak Lykter.JPG (170.5 kiB) Vist 142 ganger
Greddy side skjørter
Greddy side skjørter
Side skjørt.JPG (147.9 kiB) Vist 151 ganger
Tom's Bakfanger
Tom's Bakfanger
Bak Fanger.JPG (142.66 kiB) Vist 144 ganger
Border front, som alle kan se.
Border front, som alle kan se.
Front Fanger.JPG (143.12 kiB) Vist 143 ganger

#185127  av Nikko

Men di klarte seff å sende feil scoops. ikke bare det at di sendte feil scoops di var så flinke at di sendte 2 av samme side!

Har sendt dem mail, lurer på hvordan di skal ordne opp.
Vedlegg
Air Scoops 1.JPG
Air Scoops 1.JPG (175.44 kiB) Vist 146 ganger

#185148  av nullnalen

Dette blir tøft, men hvor bestilte du i fra, og hva kom det på? Skal montere styling på min til vintern....

#185221  av Nikko

Kjøpte det fra statene.
kom på rundt 13000 med frakt og toll.
skal si fra når jeg har montert hvordan tilpassningen var og om det er å anbefale å handle fra disse gutta.

#185317  av sethro

Det så grise rått ut! Gleder meg å se bilen da den er klar :-)

#185484  av jonny on the spot

sikkert bra dette her, men denne tråden burde strengt tatt holdt til i prosjekt tråden da dette ikke har noe med teknisk å gjøre... anyway lykke til med tilpassing og motering. lag gjerne en how to i tråden din

#185487  av MacGyver

litt o.t men tar du altid alle nye styling detaljer inn på badet ditt ?

men dette vil nok se bra ut ja :)

#185497  av sindrejl

MacGyver skrev:litt o.t men tar du altid alle nye styling detaljer inn på badet ditt ?

men dette vil nok se bra ut ja :)
gjør ikke alle det? :roll: Fet styling! blir bra dette :D

#185739  av Nikko

hehe

ja tar allt inn på bade. neida, eneste plassen det var godt lys ;)

tråden skulle vert under projekter ja... hmm kanskje ein av moderatorene kan flytte den da?

Begynte å plukke bilen i går. kom ikke til montering men "prøvde" delene på. Passformen er jævlig bra.

#185766  av nullnalen

Hvilke farge har du tenkt å lakkere bilen i? Eller skal du beholde orginalfargen?

#185768  av Nikko

blir nok perlemor blå. vurderte orange også, men tror salgsverdien vil være høyere hvis den ikke har en fullt så spesiel farge.

#186355  av BT-GTI

verdien vil stupe når du setter på noe som ikke går ann å ta av..ergo bodykit.. folk vil kjøpe orginale biler, flere av dem enn de som vil kjøpe ferdig styla biler..

#186380  av mralp

Snakker du av erfaring og fakta eller synser du bare BT-GTI? Din erfaring er ihvertfall helt motsatt av min egen. Kun når styling og lakk er dårlig utført trekker det ned. Virker som markedet for helt originale mr2`er er svært tungt for tiden.

#186407  av aneriks

mralp skrev:Snakker du av erfaring og fakta eller synser du bare BT-GTI? Din erfaring er ihvertfall helt motsatt av min egen. Kun når styling og lakk er dårlig utført trekker det ned. Virker som markedet for helt originale mr2`er er svært tungt for tiden.
støtter den :)

#187781  av Dr.Ling

Border+Greddy+Toms-kombinasjonen var den jeg også tenkte på da jeg skulle kjøpe styling..... men valgte litt annerledes pga fraktpris. Godt å høre at passformen var bra... det er jo alltid gambling hvis det ikke er originale deler. Tør du fortelle hvem du kjøpte fra? (jeg ville holdt det hemmelig så ingen andre bestiller samme komboen.....;))

Artig å se at så mange tenker på salgsverdi når de styler/lakker bil, det er nytt for meg.... har bare valgt det jeg syntes passet best. Men det er sikkert noen der ute med ville ideer som bør bremses om man forventer å finne en fremtidig kjøper.