TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#185073  av sw20

snakker
blei stoppa e også i dag....

samme strenge spørsmål...

viste derimot at e ikkje hadde med lappen........

så idet e gir han vognkortet så begyner jeg.... blabla viste ikkje at det var en g6r når e va på biltilsynet og bla bla det står bare corolla i vognkort...

han spør ka som e annalis

e legge ot om tte spoylera og vinga og nye felga og at det e wrc grill på bilen.....

fint ver i dag så e måtte ha me en biltur og blabla bla... så får e igjen vognkortet og med eit smil sier han at e får kjøre forsiktig og og at han også la merke til at e brukte beltet da e kom..

smilte tilbake (med lappen i tankene) og sa hade før e svinga ut på veien igjen

UTEN BOT :twisted: :twisted: :twisted:

#185074  av FireWalk

:evil: :evil: :evil: Faen så gullhår du ska ha i ræva hele tiden da!

Ble ganske irritert.. jeg har to kompiser som har blitt stoppet henholdsvis 2 og 3 ganger, og glemt å ha med lappen, og ingen av dem fikk noe bot. den ene gangen jeg blir stoppet så får jeg selvfølgelig bot. Hvorfor kan jeg ALDRI treffe på noen hyggelige politifolk? :roll:

Eneste han sa var: var det ikke du som var uheldig i tunnelen en gang og krasja bilen?
- jo..
han: Også har du kjøpt deg en ny Lekebil?...

LEKEBIL?.. hmms.. kan vel kanskje kalle det det... :shock:

Finner forresten ikke igjen lappen min heller.. har tatt den ut av lommeboka i fylla og nå aner jeg ikke hvor den er.. Går det an å gå på biltilsynet å få en ny?

#185075  av FireWalk

HELVETES!)(!/&¤)(/&#!%¤ ER DET VIRKELIG MULIG????????????????????????

GJETT hvor jeg fant igjen lappen da......................

I LOMMEBOKA.................. :roll:

Lå godt gjemt i et bur jeg ikke visste var der engang... fant forøvrig igjen miljøkortet mitt som jeg trodde jeg hadde mistet for mange måneder siden...

NÅ er jeg iallefall irritert... de 500 kr kunne jeg ha spart meg... AT det går an!!!!!!!!!!

Jeg er det største surrehuet jeg vet om....... at jeg overlevde barndommen er og forblir et stort MYSTERIUM!

#185077  av James

Hehe! Du har bare MAX uflaks hele tiden FireWalk! Skjønner ikke hvordan du får det til... Håper lykken snur snart da :wink:

#185081  av sleeper

FireWalk skrev:HELVETES!)(!/&¤)(/&#!%¤ ER DET VIRKELIG MULIG????????????????????????

GJETT hvor jeg fant igjen lappen da......................

I LOMMEBOKA.................. :roll:

Lå godt gjemt i et bur jeg ikke visste var der engang... fant forøvrig igjen miljøkortet mitt som jeg trodde jeg hadde mistet for mange måneder siden...

NÅ er jeg iallefall irritert... de 500 kr kunne jeg ha spart meg... AT det går an!!!!!!!!!!

Jeg er det største surrehuet jeg vet om....... at jeg overlevde barndommen er og forblir et stort MYSTERIUM!
HAHAHA.. skulle kansje leitet litt bedre?

#185094  av FireWalk

skulle nok det.. :( Men var sikker på jeg tok ut lappen på lørdagen.. så når jeg åpna lommaboka og den ikke var i noen av burene så tenkte: faen....

Men så lå den jo ikke i noe bur heller, men mellom foret og utsiden.. godt gjemt.. et sted bare en full person kunne funnet på å legge den.. :twisted:

#185114  av Neemi

Mannfolk :p

#185117  av FireWalk

Neemi skrev:Mannfolk :p
sier hun som aldri har holdt fartsgrensen i hele sitt liv :P bare vent.. den dagen du blir tatt så skal du få høre det! :P Jeg som som regel kjører som en PREST skal jo selvfølgelig bli tatt den ENE gangen jeg kjører litt for fort, og stoppet den ENE gangen jeg ikke har med meg lappen. Bare vent! snart er begeret fylt opp hva meg angår, og da er det din og lars erik sin tur! ;) *gni seg i hendene* Jeg ser frem til det :P da skal det mobbes... ;)

Jeg lå faktisk i nøyaktig 72,4 km/t i 70 sonen.. (ifølge gps'n) så jeg følte meg som en veldig lovlydig borger akkurat der og da.

Enda en regning til statens innkrevingsentral. Jeg har jammen lagt igjen en del penger der nå.. rundt 10.000 kr på under et år.. hms..
Vedlegg
måtte ta et mobiltelefon bilde av seansen... :P
måtte ta et mobiltelefon bilde av seansen... :P
Bilde682.jpg (150.94 kiB) Vist 308 ganger

#185125  av celicat23

Xbox360 + project gotham racing 3 + xbox live = sene kvelder med sinnsyk online racing!!!

#185130  av FireWalk

celicat23 skrev:Xbox360 + project gotham racing 3 + xbox live = sene kvelder med sinnsyk online racing!!!
Battlefield 2 er hva det går i med meg... Er faktisk blitt temmelig god også! ;)
Vedlegg
matchvinner :P
matchvinner :P
Bilde654.jpg (188.92 kiB) Vist 305 ganger

#185149  av celicat23

FireWalk skrev:
celicat23 skrev:Xbox360 + project gotham racing 3 + xbox live = sene kvelder med sinnsyk online racing!!!
Battlefield 2 er hva det går i med meg... Er faktisk blitt temmelig god også! ;)
Hentet ned en demo av battlefield i går til xbxo360. Har ikke fått testet enda. Men vet av tidligere erfaringer at online "skytespill" er helt konge. Snike deg rundt og tro du er kjempesmart der du har gjemt deg med snikskytter rifla. Bare for å dø sekunder senere når en har sneket seg opp bak deg og gir deg en god dose pumphagle i bakhodet. Tørr påstå at de som ikke har testet en del spill online, de går glipp av noe STORT. Alt blir så mye mye myyyyyye mer gøy online.

#185158  av elino

I morgen er det ferie..........WOHOOOOOoooo

#185161  av Daniel_hoy

elino skrev:I morgen er det ferie..........WOHOOOOOoooo
Ja det er noen som har det fint. Starter selv på 14 dager med 12 timers dag no. Men etter det er det 3 uker fri da! :D :D

#185168  av lexusmann

Så du har fått sving på bilen etter alle problemene, Firewalk?
Utrolig uflaks, har også vært borti det der..riktignok ikke med lappen...her i sankthanstider var det feiring med bål og dans i telt her i bygda...ramla skikkelig på fylla og fant ikke mobilen igjen dagen etter(huska ikke at jeg kom meg hjem engang :roll: )...lette hele veiene der jeg mente jeg hadde gått(var ikke langt hjem), men ikke tale om å finne den...ringte og ringte etter den, men tyst..kjipt da det er mange navn og nummer på den...da jeg kom hjem 1,5 time senere på ettermiddagen hadde fattern funnet den..hadde SELVFØLGELIG falt ned bakom senga... :oops:
Ikkeno' gøy å lete etter mob'en når man er fyllesjuk... :lol:

#185220  av RedCelica

Italia vinner.
  • 1
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 1174