TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mini-treff -- FREDAG!! 26-09-03 kl. 18.00!!! IKEA - ASKER

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#18149  av Dont_Panic

ehh, vinter? nå fleiper du vel? har jo gitt full gass i hele år for å slippe ut mest mulig co2 jo, så det blir hull i ozonlaget og sommer året rundt:)
æsj, der minte du på meg at jeg kunne trengt nye dempere foran, enda en grunn til å kjøpe ny bil :)
hvordan er det med birdies på treffene? har folk med seg damene sine eller setter dem igjen hjemme?

#18157  av chris

Dont_Panic skrev:ehh, vinter? nå fleiper du vel? har jo gitt full gass i hele år for å slippe ut mest mulig co2 jo, så det blir hull i ozonlaget og sommer året rundt:)
æsj, der minte du på meg at jeg kunne trengt nye dempere foran, enda en grunn til å kjøpe ny bil :)
hvordan er det med birdies på treffene? har folk med seg damene sine eller setter dem igjen hjemme?
Er generelt fritt frem å ta med seg "fuglene" :D Men fordel å sette henne igjen hjemme om hun er totalt uinteressert, for da kommer hun bare til å mase om å dra hjem før man omtrent har startet, og det vil man jo ikke :D

Når det gjelder Ozonlaget, så er det faktisk i ferd med å bli sterkere, over hele kloden, så du skal kjøre hardt om du skal få det tynnere igjen :D :D

#18326  av MRQuoc

sterkere?! .. jeg gasser og gasser og gasser og oppfordrer folk til å fyre løs mot ozonlaget.. , hvor finner du slikt tullball.. hva er dine kilder, chris?!! :twisted:
min fugl bor i Bergen.. så hun flyr fritt der borte :D

#18332  av chris

MRQ skrev:sterkere?! .. jeg gasser og gasser og gasser og oppfordrer folk til å fyre løs mot ozonlaget.. , hvor finner du slikt tullball.. hva er dine kilder, chris?!! :twisted:
min fugl bor i Bergen.. så hun flyr fritt der borte :D
You have failed you mission :D

#18388  av TGR cs

jeg har dårlig med førerkort, så jeg er redd fuger'n min er jeg redd må drasses med..... jævla polti svin..."¤%&#"¤#"

#18415  av MRQuoc

så så , noen må være uheldige til det gode for andre :D :D

#18449  av Turbo 4x4

Klare for treff ikveld... :D
Møtes på IKEA kl 1800 og kjører bort til ABB??

#18459  av Dont_Panic

som sakt, slutter 1800 på jobben midt i oslo, så det tar vel 10-15 min ut, men kommer hvertfal, om enn litt for sent :)

#18464  av Turbo 4x4

Det går greit det.. men vet du hvor ABB er da... Ved siden av biltilsynet..

#18480  av sleeper

jeg skulle gjerne hvert med jeg og......
men skal bort til son og hente noen deler til bilen jeg.... :D :D

men dere kan regne med en bil til neste gang det blir noe treff!!!! :D :D

#18481  av Turbo 4x4

Det er greit.. Vi skal nok ha noen flere treff før vi blir gamle... :D :D

#18483  av MRQuoc

Lock & load.. full ladet stillbilde kamera , men glemte å ta med nye viskere fra jobben så jeg får kjøpe hvis det blir helt for javlig med regn ..
selv med min viskerløse bil , trenger det tror jeg hvis det går for treigt med hastigheten slik at regnet forblir på ruta.

#18510  av Dont_Panic

hm, hva skjedde, var bare meg og to kammerater og en rød mr2mk1 der jo, alle jeg så hvertfal, vi kjørte frem og tilbake mellom ikea og abb før vi stakk og spiste..
her er de få bildene jeg tok, leit at kameraet mitt suger i regn og mørke :(
vi var riktignok litt sent ute men.. 1835 ca..
Vedlegg
min mr2
min mr2
DSC00005.JPG (25.39 kiB) Vist 3718 ganger
corolla
corolla
DSC00004.JPG (42.41 kiB) Vist 3718 ganger
celica gt4 turbo
celica gt4 turbo
DSC00003.JPG (32.76 kiB) Vist 3718 ganger
DSC00002.JPG
DSC00002.JPG (16.97 kiB) Vist 3718 ganger
mr2 mk2 gti, corolla, celica gt4 turbo carlos zeinz eller hva det heter:)
mr2 mk2 gti, corolla, celica gt4 turbo carlos zeinz eller hva det heter:)
DSC00001.JPG (16.4 kiB) Vist 3718 ganger

#18515  av jan-erik

Det skjedde mye! Men det høljet ned, så vi dro fra IKEA rundt 18.15 eller noe sånt. Kjørte bort og parkerte under motorveibrua på andre siden av dere La Strada var. Stod der en stund, før vi kjørte opp til ABB. Etter noen piruetter på parkeringsplassen der ble vi jaget av en vekter. Kjørte så 100m til en annen parkeringsplass som videregående skolen der bruker. Christian, Markus, Jarl og jeg spant noen piruetter der.

Jeg dro hjem igjen etter dette, men de andre fortsatte til en Rema parkeringsplass under tak i Asker tror jeg. Vi var vel ca. 10 biler. Vet det ble både filmet og tatt bilder, så de kommer vel snart. Møtte opp 1 stk MR2 MK3 (min), 3 stk MR2 MK2 turbo, 1 stk MR2 MK2 GTI, 1 stk Celica GT4, 1 stk Carina E GTI, 1 stk Corolla m/turbo, 2 stk MR2 MK1.

Synd med været, men fikk da pratet litt, samt svidd av litt gummi på den regnvåte asfalten.

Rart dere ikke så oss, men vi får ta det igjen en annen gang, da kanskje også med litt gokart kjøring etterpå :-)

#18519  av MRQuoc

jaggu.. du kunne ringt meg da "dont panic" .. eller noen av de andre.. min telefonummer er åpent for alle ;) ... som sagt forsvant vi fra ABB og VGS'en til en parkeringshus i Asker sentrum... :) ...
skal se igjennom bildene og legger dem ut snart.. må bare "brighte" dem litt ettersom det var mørkt ...
var synd at dere ikke fant oss.. men lagre nummeret mitt som 98826258 , som MRQ\Qvakk ... så får du huske neste gang å ringe meg ;)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7