TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• CRX VS MR2 MK1?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

CRX vs MR2 MK1; Til banekjøring

CRX MK2
10
25%
MR2 MK1
30
75%

#185019  av Jøran

Jupp, va nok den :!:
Hadde ikke mye å stille opp med mot det der.
Han hadde en video fra acr å.

#185021  av ADHD:-)))

Hei!
Nei eg tenker de att du ikke hadde sjans mot den!!!:-9
De er jo ett RÅTT evne den bilen der da!!! Ca800Kg å 200+Hk Hum skal vel LITT til å holdefølle da!!!:-)

#185032  av Jøran

Hehe. da blir det jo et respektabelt vekt/effekt forhold:-P
lurer på hvordan org mr2 mk2 ville gjort det mot org CRX(V-tec)

(Regner med det var gamel mr2en din som var på sommerteffet ADHD? pen den:)

#185034  av ADHD:-)))

Jøran skrev:Hehe. da blir det jo et respektabelt vekt/effekt forhold:-P
lurer på hvordan org mr2 mk2 ville gjort det mot org CRX(V-tec)

(Regner med det var gamel mr2en din som var på sommerteffet ADHD? pen den:)
Hei!
Reiner med att den jore de BRA!!!:-)
Ã…Ã…Ã… eg savner DEN!!!:-(

#185642  av Jon Arve

Vell. Kompisen min har kjøpt seg bil. Snakket så vidt med han på telefon i dag. Da var han i Ålesund og hadde handlet en MR2 MK1. Var visst litt shabby utgave, men ikke værre en at han så potensialet i den. Bremsene foran var visst ikke helt bra, og en del karosseri rust. Husker ikke i fart hvilken årsmodell det var, men jeg regner med jeg får se den til uka eller etter neste helg. Det var midtplasserte motoren og bakhjulstrekk som dro det lengste strået. Tanken på turbokonvertering har han vel egentlig lagt litt på is. Det han dog er svært intrisert i er kompressor-mating. Noen som har synspunkter på dette?

Den hvite CRX'n som kjørte på ACR er vanvittig godt bygd. Det skal også sies at sjåføren kan og bruke utstyret(!). Denne kombinasjonen av maskin og sjåfør skal man være forsiktig med å utfordre. Uansett hva slags bil man stiller med nesten.

For å lese Club-Honda medlemmenes prosjekter må man desverre være medlem av forumet, og jeg kan desverre ikke refereres med noen link. Men kort fortalt snakker vi bla. om en CRX som skal benke 600hk og skal brukes til dragg. Målet er visst å knekke 10 sekunderen med FWD (Det er dog ingen ting i veien for og bli medlem... :wink: )