Har en celica gt4 som er helt original, så lurte jeg på om hvor mye trykk jeg kan kjøre med? lader nå rundt 1,1 - 1,2 bar.. Så lurte jeg på om dette er mye? virker ikke så den ha noe problemer med å lade på dette trykket
mr2die4 skrev:Det kan vel kanskje virke litt slik at disse bilene har en tendens til å ta kvelden når de kjører opp mot 1,2. Ville heller holdt meg rundt og kanskje litt under 1 bar..til vanlig kjøring skulle ikke det ha allverden å si uansett.Til vanlig kjøring nei, men det er ikke lett å kjøre "vanlig" med en gt4!
Helmer skrev:kjører bilen på 0.5 til vanlig jeg.. bruker så jevlig mye bensin ellersmr2die4 skrev:Det kan vel kanskje virke litt slik at disse bilene har en tendens til å ta kvelden når de kjører opp mot 1,2. Ville heller holdt meg rundt og kanskje litt under 1 bar..til vanlig kjøring skulle ikke det ha allverden å si uansett.Til vanlig kjøring nei, men det er ikke lett å kjøre "vanlig" med en gt4!Den er til for å brukes!
sindrejl skrev:Hvordan kan man få trykke til å komme litt tiligere? slik som en lavtrykks turbo på en måte? Hvis dette går ann da?Helmer skrev:kjører bilen på 0.5 til vanlig jeg.. bruker så jevlig mye bensin ellersmr2die4 skrev:Det kan vel kanskje virke litt slik at disse bilene har en tendens til å ta kvelden når de kjører opp mot 1,2. Ville heller holdt meg rundt og kanskje litt under 1 bar..til vanlig kjøring skulle ikke det ha allverden å si uansett.Til vanlig kjøring nei, men det er ikke lett å kjøre "vanlig" med en gt4!Den er til for å brukes!
crackler skrev:Sikker på at motoren går som den skal da?Larsen skrev:regner med at det er st185 det er snakk om?ja er st185 det er snakk om.. synes det er dårlig futt i bilen hvis man bare lader på 0,8bar.. er det andre inngrep så kan gjøres for at den skal gå bedre på 0,8 i trykk.. Har Chip ligende, hvil dette hjelpe?
Larsen skrev:Nei begynner å lure på om det er noe som plagger den.. nå har jeg fjerna boost contr. å har strupet begge slangene, for å se om det var noe hull i noen slanger, men det viste seg at det ikke er. siden den har bra trykk når slangene er tetta.. vill det bli bedre hvis jeg får en ny boost cont. å stiller den på 0,8bar?crackler skrev:Sikker på at motoren går som den skal da?Larsen skrev:regner med at det er st185 det er snakk om?ja er st185 det er snakk om.. synes det er dårlig futt i bilen hvis man bare lader på 0,8bar.. er det andre inngrep så kan gjøres for at den skal gå bedre på 0,8 i trykk.. Har Chip ligende, hvil dette hjelpe?
crackler skrev:Downpipen erstatter katalysatoren ja, men du kan fjerne kat uten å måtte kjøpe deg dp. Bare å få rivd ut!GT4 CS skrev:Har du katalysatoren din i bilen?Ja katalysatoren står der enda.. Er det Downpipe røret er til? for å bytte ut med katalysator eller? hvordan blir Co`en på bilen hvis jeg fjerner den?