På tur hjem etter acr fikk jeg lys i oljenivå lampa,peila olja og måtte etterfylle ca 8 dl.Tenkte ikke så mye over det da jeg har kjørt herfra og til mo,rast endel på banen dær for så å kjøre halveis hjem.
Men,så bare ca en uke etter det igjen kom lampa på igjen og igjen knapt en liter måtte etterfylles.skrev da ned km standen og får nå lampa opp etter ca 600 kjørte km + -.Har ikke gjordt annet enn å skru ut pluggene til nå (har ferie) å sjekka tilstanden på disse.ser helt ok ut.Har ingen oljerøyk!!Motoren går som ei kule.Eneste jeg har merke meg er lukta av varm (ikke brent) olje fra tid til annen og at jeg synes oljetempen stiger endel kjappere ved pådrag en før.(er mulig jeg bare innbiller meg det siste) .Vertfall,hva er folks erfaringer?Er jo seff mest redd for at jeg har brent en oljering på et eller flere stempler men skjønner ikke helt at kun oljeringen skulle gå da
Skal hive meg til å ta komp og leak down test imårra samt ta av dp og ic rør for å sjekke etter olje dær.
Men,så bare ca en uke etter det igjen kom lampa på igjen og igjen knapt en liter måtte etterfylles.skrev da ned km standen og får nå lampa opp etter ca 600 kjørte km + -.Har ikke gjordt annet enn å skru ut pluggene til nå (har ferie) å sjekka tilstanden på disse.ser helt ok ut.Har ingen oljerøyk!!Motoren går som ei kule.Eneste jeg har merke meg er lukta av varm (ikke brent) olje fra tid til annen og at jeg synes oljetempen stiger endel kjappere ved pådrag en før.(er mulig jeg bare innbiller meg det siste) .Vertfall,hva er folks erfaringer?Er jo seff mest redd for at jeg har brent en oljering på et eller flere stempler men skjønner ikke helt at kun oljeringen skulle gå da

I aint afraid of no boost