TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Celica Mk4

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #186100  av Viper_TsX

Hei, er ny her finnes sikkert 100 poster av dette men, Jeg holder på å anskaffer meg Celica Mk4 hvor motor er skjært, hvor mye koster det for ny? evt hel delebil, Hvor er Svakhetene på disse bilene? Er de Trimvennlige?hva bør jeg se opp for? Kan noen poste bilder av PENE Celica'er ?
På Forhånd, Takk :)
Motor er btw 16V Twincam 1.6 Antaglig 4A-GE sier meg fint lite

#186104  av sotevik

4a ge motoren er en god motor,en ordentlig turtallsmotor på 124hk,synd at den er skjært.Kanskje det går an å reparere den.Ellers har ikke denne biltypen spessielle svakheter.Sjekk etter rust og ellers di vanlige tingene når det gjelder bruktbil.

#186160  av Viper_TsX

Takker for svar, meninga var å ha bilen som prosjekt, er mere Naziblekkfan jeg, men vil ha noe å skru på ellers, har Googla litt etter bilder men finner ingen råe :S Hjelp?

#186499  av Gt-4-Ever

http://www.toyotacelicaonline.com/4th.htm se her, er ihverfall litt forskjellig du kan se på her, men jeg anbefaler deg 2.0 motoren. 156hk meget bra bil. Har hatt den selv, men som sagt se godt etter om det rust. Antakelig eneste svakheten som er verdt å nevne, men dette gjelder forsåvidt de aller fleste biler som ikke er godt vedlikeholdt.

#186690  av Gt-4-Ever

Ikke så alt for mye å skryte av, men her er noen bilder av gammelbilen min
Vedlegg
Bilen min etterpå.jpg
Bilen min etterpå.jpg (265.77 kiB) Vist 637 ganger
Bilen min etterpå (10).jpg
Bilen min etterpå (10).jpg (278.98 kiB) Vist 639 ganger