TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• turbo-mÃ¥ler

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #1846  av Bjørni

Har bestilt Blitz boostmeter, hvor har dere plassert det?
Noen som har noen fine løsninger?

#1853  av CelicaTurbo

tenkte å plassere det på en plate under stereoen.. det er jo egentlig en doppel DIN enhet som står der orginalt og med en annen stereo så har man jo da en del ledig plass til rådighet..

#1863  av erling

CelicaTurbo skrev:tenkte å plassere det på en plate under stereoen.. det er jo egentlig en doppel DIN enhet som står der orginalt og med en annen stereo så har man jo da en del ledig plass til rådighet..
Jepp. Også bruker man bare tørkerull for å holde meteret i ro... :shock: :lol: :lol: :lol: :lol: :P

#1864  av henningl

hehehehehehe! tror ikke den der blir glemt så kjapt nei :lol:

#1865  av CelicaTurbo

hm, gjentatte trakaseringer av webmaster kan jo føre til både utestenging fra forum eller nedlegging av forum da, pga nedbrutt psykisk helse f.eks?

:)

det er fint at dere endelig har skjønt at det er en tørkerull og ikke en dassrull som er brukt da.. :)

men, siden dere er så klagete så skal jeg heller stikke bort til Chlas Olson senere i dag og kjøpe meg en plate så jeg kan begynne å se på den saken mer.. *sutre sutre klage*

:D

#1867  av HKS

hehe, noen bilder av denne monteringa eller? :D :D :D

#1870  av CelicaTurbo

der eksisterer ingen bilder av dette og ikke kommer det til å gjøre det heller.. har kjøpt meg plexiplate i dag nemlig som jeg skal skjære til og lakke om og montere allt i.. :)

..og grunnen til at den står i papir nå er pga at det er et stor gapende hull under stereoen og jeg måtte få måleren til å ligge stabilt foreløpig.. det er vel snart to måneder siden nå da så foreløpig kan det kanskje ikke kalles lenger :)

#1878  av Christian

Hvor bestillte du meteret ditt?

#1897  av CelicaTurbo

bestilte hos import tuning og fikk bra service der... det tok litt tid før jeg fikk meteret men til slutt viste det seg at det var pga at posten hadde rotet bort pakkelappen. Reidar hadde sendt pakken den dagen han fortalte han hadde sendt den han.. jeg tror ikke det blir siste gang jeg handler derifra..

#1944  av Bjørni

Jeg kjøpte også meteret der, han sendte det dagen etter jeg bestilte (bestilte sent på kvelden). Enkelt og greit!

#1953  av Christian

hadde noen giddet å skrevet web adressen?
Har lett men finner den ikke, sikker blind, men husk at øya er det første som går :)

#1959  av CelicaTurbo

den som er lettest å huske er da http://www.importtuning.no og du kommer da til samme side.. :)

#1969  av Christian

Kan de være så bra at de fortjener den prisen? :)
Vanvittig dyrt spør du meg...

#1970  av Bjørni

HÃ¥per hvertfall det! :D :D