CelicaTurbo skrev:Trustno1: har ikke du HKS dempertopper der bak, eller er det kun fremme du har dette? Det er mulig at du bør regne med litt lyd fra slike ettermarkeds harde demperfester men det er så klart innenfor rimelighetens grenser, høy knepping eller dunking bør det definitivt ikke være.
Jo, jeg har det forran, om det er det bak er jeg noe usikker på. Forran ser man iallefall den lilla skiva som ligger på toppen, men bak er det iallefall ikke noe synlig tilsvarende. Uansett så er det definitivt noe slark bak, siden jeg klarer å få til lyden med bare hendene når jeg har jekket opp bilen. Når jeg løfter opp hjulopphenget kjappt, og slipper det, så kommer lyden.
Egentlig funderer jeg på å få bilen noe mykere enn hva den er også, synnes det er alt for stiv til å kjøre med. Kumlokka gjør omtrent vondt i baken

. Så jeg må vel muligens bytte ut noen deler i understellet uansett. Derimot om det er fjærer, dempere, demperfester eller alt sammen jeg må bytte, er jeg usikker på. (jeg er ikke ute etter samme dempingen som man har orginalt, men ett slags kompromiss for kjøreegenskaper og komfor)