Andy_Celica skrev:GT4 CS skrev:Andy_Celica skrev:
mye mulig
men skal oxo hjelpe å bytte ut pluggkablen til 30 kvadrats strøm ledninger 
Se her ja. vi fikk åpnet øynene dine. så får du en mye bedere helg uten at du føler behov for og rakke ned på kommende motor tunere, siste melding som har kommet meg for øret er at han skal bruke zalo i olja, dette har en rensende effekt samtidig som det fører til mindre friksjon som igjen gir en rikt overskudd av dreiemoment, han har og planer om en clutch med små celler av cola og zalo innebygd i plata, disse kan aktiveres uavhengig med tanke på og spare drivlinjen, cola under drag og fort kjøring, zalo da han kjører i trafikken. Helt genialt, rart ingen av oss har kommet på den ideen før
Hvor er det du har fått all den kunnskapen om å trimme biler da? 
ALL denne kunnskapen på ingeniør i profesor nivå om og trimme biler har jeg lært selv. Livets skole er resepten. Og som mr celicat23 her antyder så har jeg ikke plukket opp dette i fylla. Folk ler av meg og mener min måte og tune motorer på er meget tvilsom, passer meg fint, for da for jeg gjøre det på min måte og gliser like godt hver gang jeg kjører forbi dem med min optimale rådebank for og narre bankesensor slik at jeg kan kjøre høyere trykk, jeg polerer stemplene mine med biltema metall polish som gjør at tenningsbanken er ufarlig. Og mine motorer er og bygget slik at det kun er det stemplet som tenner som får oljesmøring, underspyling er for pyser, jeg bruker overspyling, er tross alt på toppen av stemplet ting skjer. Har og roterende intercooler slik at luften blir svimmel og kvalm, noe som gjør at luften vil fort ut av intercooler og da de er ute spyr luften høyeksplosive kjemikalier ned i innsuget mitt som er vridd 123grader for optimal skruflow. Har og konstruert mitt eget tenningsystem som gjør at luften alt er antent før den når forbrenningskammerene. Mer orker jeg ikke ramse opp nå.
Men jeg har en ide jeg tenkte sette ut i livet på min neste motor, la ac gå gjennom luftfilterboks, slik får jeg jo kjølt ned innsugsluften og kan øke ladetrykket til uante trykk