TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Girkasse, Hvor finner jeg ut hva for type jeg har.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #187523  av SuperZite

Driver å bytter motor gir kasse på min Mr2 Mk1,lurer litt på ett olje rør som kommer ut og går inn i girkassa som har blitt skadet i frakt, hva det er til osv. Det sitter i forkant av girkassa rett under gir skifter.

Har lett litt rundt og på nettet men finner ikke noe bilde som ligner på min girkasse.

Tror ikke at det er en c50/52, c56 silvertop eller blacktop det fant biler av de og de har andre skruehull til girkasse feste enn det jeg har.

Finnes det andre girkasser som passer det kan være?
 #187572  av SuperZite

SuperZite skrev:Driver å bytter motor gir kasse på min Mr2 Mk1,lurer litt på ett olje rør som kommer ut og går inn i girkassa som har blitt skadet i frakt, hva det er til osv. Det sitter i forkant av girkassa rett under gir skifter.

Har lett litt rundt og på nettet men finner ikke noe bilde som ligner på min girkasse.

Tror ikke at det er en c50/52, c56 silvertop eller blacktop det fant biler av de og de har andre skruehull til girkasse feste enn det jeg har.

Finnes det andre girkasser som passer det kan være?
var å tok ett bilde av røret..
Vedlegg
DSC00359.JPG
DSC00359.JPG (183.34 kiB) Vist 82 ganger

#187573  av Andy_Celica

Det er der du kan koble på en oljekjøler til gerarkasse! men der er det jo bare kobla et rør for at olja skal holde seg i kassa! Så det er vel bare å få noen til å bøye et tilsvarende rør til deg da!

#187574  av SuperZite

ja det var det jeg trudde, men er ikke sikker.....