TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Garrett GT3032 Ball Bearing Turbo, nÃ¥ TDO6 i stedet!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#188124  av sleeper

larsst185 skrev:Du kommer ikke til å angre et sekund når du får turboen i hus.og vertfall ikke når du får den på bilen.blåser nytt liv i gt4`n. :D
hvordan føler du at den har gjort jobben på motoren din da? drar det bedre en ct26`n?

#188127  av ErikG

De hadde den ikke inne. De bruker 4 uker etter betaling før de sender!! Får vel bare betale og kjøre med orginale turbo fram til da. Grunnen til ny turbo er at jeg må snu turbinen på turboen for å få på frontmonterte intercooleren og grenrøret. Får ikke festet wg når jeg snur turbo og må da lage alle slanger og rør til turbo på nytt. Får kjøre orginal turbo og manifold frem til jeg får meg turboen da. Hvor lang leveringstid hadde de på din? Da hadde de den vel på lager?

#188143  av larsst185

Tok ca 14 dager.Som sagt tidligere så kan ikke td06 en sammenlignes med ct26.Draget er helt sykt i forhold og den drar like godt helt ut til rødstreken.har skaffa meg emanage nå så håper på å bevege meg over 1bar grensa når jeg får montert den.må bare sette meg inn i grunnleggende mapping + kjøpe meg bredbåndslambda først :)

#188199  av Mani@c

larsst185 skrev:Tok ca 14 dager.Som sagt tidligere så kan ikke td06 en sammenlignes med ct26.Draget er helt sykt i forhold og den drar like godt helt ut til rødstreken.har skaffa meg emanage nå så håper på å bevege meg over 1bar grensa når jeg får montert den.må bare sette meg inn i grunnleggende mapping + kjøpe meg bredbåndslambda først :)
Jeg har kjøpt meg en e-manage ultimate og har planer om å bosse afm'en... Så tenkte jeg å modde fuelrail'en og sette i større dyser. Alt dette skal toppes med en td06... Jeg kjører på original innmat, men kammene er byttet og toppen portet, plant og ventilsetene slipt. Så får vi se hvor mye trykk jeg klarer uten tennngsbank... :wink: Morro prosjekter dette... :twisted: