TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• fant ett bilde av bilen som en pÃ¥ jobben har tatt:)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#18831  av chris

LITT møkkete??? Min har aldri vært i nærheten av å være så møkkete som det der :D

#18837  av Dalan

Å deven så møkkete :shock:
Er det stålfelg jeg ser der? :lol:

#18838  av MR2turbo

oouuuææææ!!! Stakkar liten :cry:

he he.. helt erlig så har jeg aldri sett en så skitten MR2 før :mrgreen:

#18861  av PwRmAd

MR2turbo skrev:oouuuææææ!!! Stakkar liten :cry:

Hehe, da skulle du ha sett min etter en tur fra Malta til Norge på høsten.. Enklere å omlakke enn å vaske :lol:

#18896  av MR2turbo

PwRmAd skrev:

Hehe, da skulle du ha sett min etter en tur fra Malta til Norge på høsten.. Enklere å omlakke enn å vaske :lol:
:lol: Så du har det ikke sånn som meg at om bilen blir for skitten på langtur, så må du stoppe på bensinstasjon og vaske før du kjører videre ;)

#18928  av chris

MR2turbo skrev:
PwRmAd skrev:

:lol: Så du har det ikke sånn som meg at om bilen blir for skitten på langtur, så må du stoppe på bensinstasjon og vaske før du kjører videre ;)
hehe, sånn har jeg blitt nå.. huff.. minner mer og mer om en slags fetish :mrgreen:

#19025  av henningl

Når bilen er SÅ skitten funker det jo nesten som en lakk-beskyttelse.. like greit å kjøre langtur med skitten bil ;)

#19027  av Dont_Panic

jepp, svarte stålfelger :oops: er piggdekka da :)
men den er nypolert og med alu/sommerdekk nå da.
ene bremsekallipern hang foresten i går når jeg skrudde det opp for å se hva som lagde pipelyder mellom 40 og 80km/h. hadde slitt ut en kloss og andre var helt ny, kan ikke ha vært bra siden toyota bytta skiver og klosser sisst høst, bremseeffekten ble sinnsykt mye bedre igjen og :)

#19032  av erling

henningl skrev:Når bilen er SÅ skitten funker det jo nesten som en lakk-beskyttelse.. like greit å kjøre langtur med skitten bil ;)
Nei-nei... Driten er full i forurensning. Men kanskje en beskyttelse mot grustak som treffer bilen i 190 km/t. :D