TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landsdekkende treff til vÃ¥ren, interesse-undersøkelse

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

Kunne du tenke deg å være med på stortreff i overgangen mai/juni ?

Ja
66
94%
Nei
2
3%
Vet ikke
2
3%

#18695  av Goose

men har dere tenkt å leie bane og ha banekjøring?

eller bare ogranisere skantinavisk sport car uststilling.
Kan reklamere med plakater overalt og kanskje da inngangs bilett for folk som vi glo på babyene våre.
eks. 15 kr barn 30 voksen eller noe sånn,
potten deles da mellom klubber som stiller opp eller noe...

#18696  av Mr2 Mk2

Goose skrev:men har dere tenkt å leie bane og ha banekjøring?
Kan reklamere med plakater overalt og kanskje da inngangs bilett for folk som vi glo på babyene våre.
Skulle ikke dette BARE være for Oss ts-ognere da?Skikkelig intimt så vi kunne treffe dem vi preiker med,og sjekke ut de andres biler?Trodde dette var noe av hensikten?

#18709  av MR2turbo

Jostein skrev:
Goose skrev:men har dere tenkt å leie bane og ha banekjøring?
Skulle ikke dette BARE være for Oss ts-ognere da?Skikkelig intimt så vi kunne treffe dem vi preiker med,og sjekke ut de andres biler?Trodde dette var noe av hensikten?
Det blir ikke bare for ts-ogn... Men kun Toyota... vi blander ikke inn noen andre merker ;)

#18747  av Goose

Jeg mente selvølgelig Skandinavisk Toyota Cportcar utstilling.. :)

#18815  av chris

Just what Markus said :P

Inngangsbillett blir det nok ikke nei, da dette blir et "privat" treff for oss fra ts-ogn, pluss inviterte.

#18842  av cameleon

jeg vil også ha intimfest. med stearinlys og hele pakka :lol:

#18844  av MRQuoc

cameleon skrev:jeg vil også ha intimfest. med stearinlys og hele pakka :lol:
den pakka ... inkluderer det rødvin? , og ei promotion-dame? til smak? :twisted:

#18849  av MR2turbo

Kansje vi kan ordne et lite lukket telt for dere som ønsker sånt intim-treff :mrgreen:

He he, neida.. det blir nok sosialt uansett ;)

#18857  av Goose

Man kan altids spleise på en stripper...
Kvinlig for oss gutter og manlig for kjærestene våre... HIHI :lol:

#18865  av Mr2 Mk2

MR2turbo skrev:Kansje vi kan ordne et lite lukket telt for dere som ønsker sånt intim-treff :mrgreen:
Jeg vil jeg vil...!Hva med badstu,også rett i et lukket telt etterpå :wink: Noen som blir med :?: ?

#18898  av MR2turbo

hmmm... kansje dette sklir litt ut... :lol:
-Back to topic-
Er det noen som har ordentlige forslag til aktiviteter som er artige og lar seg gjennomføre?

#18903  av MRQuoc

En-time-på-banen-for-damene-timen ?
uinteressant kanskje? ... da må nok jeg ta en skifte innen den tid hvis jeg skal la bilen være hel etterpå.. men det lar seg kanskje ordne :)

#18915  av chris

Dere er jaggu værre enn meg til å skli ut fra topic, uten tvil :mrgreen:

"En-time-på-banen-for-damene-timen".. først må vi vel i så fall ordne "en-time-på-bane" eller? :D

Men sånn jeg ser på dette, så blir nok dette i hovedsak et treff for å møtes og prate drit og se på biler og ta seg en tynn en i "god lag" :D, altså for å ha det jævlig gøy :D Så bane og styr blir nå litt usikkert, og det koster jo en del penger også. Men skal jo såklart prøve å legge opp til aktiviteter som f.eks. autoslalom etc. Og felles cruising med norges kanskje lengste toyota-kolonne (?). Ser vi begynner å nærme oss 40 biler bare her fra ts-ogn. Noen som vet norgesrekorden, hvis det i det hele tatt eksisterer en sånn "rekord" ? Jeg foreslår vi ringer Guinness når den tid kommer ;)

#18937  av Mr2 Mk2

Er vel sikkert alltid noe å finne på om man kjeder seg da..Det er vel en gokartbane i nærheten der eller noe..Ellers finner man alltids på noe da,er god til det jeg :wink:

Men hadde slett ikke vært dumt,med et Autoslalom arrangement,men er ikke bekymret for at jeg kommer til å kjede meg :wink:

#18941  av chris

Jostein skrev:Er vel sikkert alltid noe å finne på om man kjeder seg da..Det er vel en gokartbane i nærheten der eller noe..Ellers finner man alltids på noe da,er god til det jeg :wink:

Men hadde slett ikke vært dumt,med et Autoslalom arrangement,men er ikke bekymret for at jeg kommer til å kjede meg :wink:
That's the spirit ;) Er nok ingen fare for at man skal kjede seg nei. ;)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16