TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye felger pÃ¥ Avensisen. Hva synes dere?

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)

#172143  av kong3n

Andy_Celica skrev:ikke for å ødelgge tråden, men hvor kjøpte du dem og hva kosta de??

Og det ble sykt kult. tror ikke jeg har sett noen felger som passer så bra på en avensis før.
Takk takk :) Litt sent svar :P

Jeg kjøpte dem hos dekklåven på Furnes (Hamar)!

#188298  av TiM

Heftige felger :D
Hvor mange tommer er de a?! 18"?!?! elsker kromstæsj på biler...
mer krom :P

#188305  av Plenty

Jeg synes felgen var kule... er normalt ikke så veldig for bling bling, men synes de passa bilen godt.... Få på noe mer krom rundt om, og mer senk (som du er i gang med)... Med den stylinga du har der, hadde det gjort seg med en spoiler eller vinge bakpå, og en leppe øverst i bakvindu (ikke spoiler). Av med benevningene....

:D

#188315  av kong3n

Takker:) Felgene er 18" ja.

Er i gang med mere senking , prøver å få tak på bredding til den, samt justerbart senkesett! Takvinge & spoiler bakpå er også bestilt, har ventet i snart 5 mnd på det :\ Går treigt men håper det er på plass til gatebil i sept.

#188327  av TiM

Heftig.. gleder meg til å se bilder med full stylingkit :D

Tør jeg spørre hovr mye de felgene kostet?!
Ser ut som ekte glinsende dollarsedler... pass på så ingen stjeler dem på en forlatt parkeringsplass :p

#189366  av kong3n

Gleder meg jeg og gitt! Fikk høre att resten var sendt fra Tyskland for ca 1 uke siden, så da er det bare å vente :D

#189437  av lasserj

jeg synes ikke det er pent når dekke forsvinner i skjermene, ser bare jalla ut. mye penere når hele hjulet synes

#189458  av TiM

lasserj skrev:jeg synes ikke det er pent når dekke forsvinner i skjermene, ser bare jalla ut. mye penere når hele hjulet synes
Syns jeg ser dekket ganske godt jeg men...
Bilen ser hvertfall smooth ut... :D

Hvilken forhandler bruker du forrestn når det gjelder styling import?!
Ser ut som du er en god leser på TRC-tuning hvertfall :P

#189521  av lasserj

hehe sorry, leste og svare til det som sto på første side av posten, så ikke at det var 3 sider...

#190127  av kong3n

Takker.

Stylingen er handlet hos TRC-tuning. Trond hos http://www.tuning.no som har tatt det inn! Veldig bra service, kunne til & med bli levert rett på døra uten pristillegg! Tuning.no ligger i Drammen og jeg holder til på Hamar så det kaller jeg service!

#191501  av sw20

essa senka corollan 70-60 og det e heilt greit med 17x7 med 205 40 17
Vedlegg
IMG_1773.jpg
IMG_1773.jpg (1 MiB) Vist 2203 ganger