TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Layout (hva kan jeg gjøre?)

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #190066  av Gt-4-Ever

Kan noen gi meg tips til forbedringer av dette bagasjerommet? Er usikker på hvordan jeg vil ha det. :? Svar mottas med takk! :D
Vedlegg
Foreløpig layout (2).jpg
Foreløpig layout (2).jpg (219.98 kiB) Vist 1036 ganger
Foreløpig layout.jpg
Foreløpig layout.jpg (178.78 kiB) Vist 1037 ganger

#190067  av Helmer

Ville nå hvertfall ha trekt den kassa di, i svart! :wink:

#190068  av Helmer

Kanskje lakkert det blanke på forsterkerne dine i samme farge som det gule interiøret ditt... Det samme med dekselet over bass´ern...

#190069  av Gt-4-Ever

Alt skal trekkes i svart og gult når jeg finner ut hvordan det skal bli.

#190097  av sindrejl

hadde vært litt kulere om forsterkerne hadde vært annerledes plassert, feks åp hver sin side av subben istedetfor helt bak ved stolryggen.. å vise forsterker med plexiglass over eller noe sånnt er veldig stilig synes jeg.

#190138  av angrykid

jeg ville gjort følgende:

laget meg to plater som passer perfekt med omriss av resten av bagasjerom og som flukter med kassen, og dekket resten av bagasjerommet med disse to platene. I dem ville jeg skjært hull til forsterkerne, og dekket dette hullet med plexiglass, og montert dem i to esker under. På den måten har du igjen noe bagasjeplass, men det vil ikke bli synlig. Det eneste som da vises, er selve høytalerlementet, og forsterkerne dine som er nedsenkt under ett plexiglass. Kan bli veldig stilig.

Og små detaler som en ovenfor nevnte, malt/lakkert de blanke på forsterkerne i gult, samt eventuell grill du har på elementet i samme gulfarge som interiøret ditt.

#190177  av Gt-4-Ever

Har tenkt på det, og tror nok det blir sånn til slutt. :D Må bare få meg tid til dette! Eksamen snart, pluss jobb, venner og dama. Må ta meg ferie igjen snart :shock:

#191328  av Gt-4-Ever

Flere forslag?