TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Innpress pÃ¥ Corolla E12

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #189469  av TiM

Har sett meg ut noen nye felger,
men lurer på om Innpress har mye å si?!
Felgene jeg har sett meg ut er ET 42,
Vil disse passe til Corolla E12 (2002>) ??
Og evt hva trenger jeg om de ikke passer?! (lovlig/holdbart)

:D

#189618  av TiM

Ingen som vet :cry:
Hørt rykte om at Yaris er ET45, er det trolig at corollaen er det samme og vil ET42 passe?!?! :roll: eller har ikke innpress så mye å si!?

#189658  av tojo

Innpress har mye å si!
VIKTIG! Hvor breie er felgene du har planer om å kjøpe?
Feks. 7" felger med ET42 burde passe(skal du ha breiere, bør du måle klaringen som er inn til innerskjerm og klaringen ut til skjermkant med orginalfelgen på)
Er du i tvil,dra innom nermeste dekkforhandler. :)

Innpresset på orginalfelgene på E12 er ET45.

#189856  av TiM

Det gikk bra :D
Felgene er 7,5 ... ville hatt 8 men, jaja...
får senke kassa helt ned til bakken også så er det jo ingen som ser hvor brede dem er :p

takk for hjelpen hvertfall :D

#189857  av Andy_Celica

TiM skrev:Ingen som vet :cry:
Hørt rykte om at Yaris er ET45, er det trolig at corollaen er det samme og vil ET42 passe?!?! :roll: eller har ikke innpress så mye å si!?
Innpressen står i tilfelle oxo i vognkortet :wink:

#189858  av gnmfr

Bilder, bilder :P Har ET45 på min, lurer på om jeg har fått feil (ET35), for jeg voldtar både dekk og skjermen bak :P Har 225/40-18 på 7,5" felg... Er mer enn nok plass inni hjulbuen, men problemet er at de stikker bitte,bitte litt på utsiden :? Har valsa hjulbuane en del++ Hjalp mye, men kan fortsatt ikke ha 3 i baksetet uten å måtte ned i 2. gir over alle fartsdumpler... Hvor stor klaring har du?

Foran funker det helt perfekt for meg ihvertfall, tok litt oppi helt i starten, men etter litt arbeid med varmepistol og en god del subbing så har den stoppa der :lol:

#190235  av TiM

JAAA:D bilder kommr... ET 35, oj.. hva er grensen a?! er ikke det 15mm eller no?! skal poste noen bilder... en eller annen jøk har dratt en nøkkel bortover bilen min, så har fått en dødspen ripe.. takk :twisted:

Felgbilder stapper jeg inn imorgen... :D

Ikke forvent for mye, kun felger, hakke fått senka'n eller noenting ennå