Vet dette har vært tatt opp x antal ganger før, men klarer ikke finne info om dette til cs, jeg har justert meg grønn på bilen min nå. Og får det ikke til. Om jeg stiller pedalen så clutch tar slik den skal blir det hardt og gire, og om jeg står med bilen i 1st gir med clutch inne og ruser bilen litt så drar den fremover, prøver og stille så den løser litt mer ut, det som da skjer er at clutch tar veldig langt ute. Nå har jeg funnet en liten mellomting, men er et stort dødpunkt mellom der clutch tar og til pedal er helt ute, blir litt rykk og napp av dette. Ikke kan jeg forstå at clutch skal være utslitt heller, den spinner villig på bløtt føre, og om jeg sparker inn clutch hogger den bra.
Er det noen som klarer finne info på dette, har hørt på toyota, og de sier det ikke er mulig og justere clutch på disse bilene, men det er jo feil.
Eventuelt om noen kan måle pedal høyde og telle antal runder på mutter som er på staget fra der den sitter og til den er så nærme torpedo du får den, bare og merke den med en sprit tusj f.eks. Gir snart opp dette her
Er det noen som klarer finne info på dette, har hørt på toyota, og de sier det ikke er mulig og justere clutch på disse bilene, men det er jo feil.
Eventuelt om noen kan måle pedal høyde og telle antal runder på mutter som er på staget fra der den sitter og til den er så nærme torpedo du får den, bare og merke den med en sprit tusj f.eks. Gir snart opp dette her
91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000