TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Zachry B-212 noen som har hørt om dette merke?

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#190543  av egotrip

Har hatt og har fortsatt 2 Zachry elementer liggendes hos modern og fadern.. Elementene er helt greie de men skal du kjøpe deg nytt utstyr ville jeg kanskje godt for noe annet ? Jeg kjørte 2 12" i push/pull system for mange år siden .. gikk noe sinnsykt lavt og spillte bra ! MEN finnes MYE bedre elementer en Zachry derute :P

Zachry selger de på http://www.ljudia.no

#190554  av celica88

okey, hehe ja sitter å ser innpå der.. men kicker er jo bra da, har sett på en tolv tom der på 1200 watt, og 600 rms. den står til 2000 kr, men pioneer har 3000 watt til 1500.. grunnen til detta er egentlig? er kicker bedre liksom?

#190562  av chris

celica88 skrev:okey, hehe ja sitter å ser innpå der.. men kicker er jo bra da, har sett på en tolv tom der på 1200 watt, og 600 rms. den står til 2000 kr, men pioneer har 3000 watt til 1500.. grunnen til detta er egentlig? er kicker bedre liksom?
Har vel mer med å gjøre hvem som klarer å skryte på seg mest watt ;) Jeg ville ikke kjørt 3000w på den pioneer-suben liksom :P

#190584  av celica88

akkurat..hehe, en kompis av meg har kicker ama, og de er helt ville..
men veit ikke hvilken av de som er noe satse på jeg, noen meninger om det?

#190709  av @lpher

Skal du spille pent i tillegg til å spille høyt...så dropper du Kicker også :)

#190749  av celica88

okey..hehe. men de rockford punch subbera, de har jeg hørt mye bra om?hehe 12 tom btw

#190862  av @lpher

celica88 skrev:okey..hehe. men de rockford punch subbera, de har jeg hørt mye bra om?hehe 12 tom btw
Finnes mange bra subber...og RF hører nok hjemme i denne kategorien ja ;)

#190896  av angrykid

Dynabel har ett par fete 12" til 998 pr stk..

sjekk ut http://www.mamut.com/dynabel og søk på 9312 i søkefeltet i nettbutikken dems..

#190960  av sindrejl

chris skrev:
celica88 skrev:okey, hehe ja sitter å ser innpå der.. men kicker er jo bra da, har sett på en tolv tom der på 1200 watt, og 600 rms. den står til 2000 kr, men pioneer har 3000 watt til 1500.. grunnen til detta er egentlig? er kicker bedre liksom?
Har vel mer med å gjøre hvem som klarer å skryte på seg mest watt ;) Jeg ville ikke kjørt 3000w på den pioneer-suben liksom :P
og når man først skal vise forskjell på "3000w" forsterker og EKTE watt er det litt morro at jeg spilte 138dB med en 4x75w forsterker og en 300w rf sub :P

#190961  av sindrejl

angrykid skrev:Dynabel har ett par fete 12" til 998 pr stk..

sjekk ut http://www.mamut.com/dynabel og søk på 9312 i søkefeltet i nettbutikken dems..
dem har tilogmed "Supra" kabler :P hehe se på førstesia på linken :P

#190999  av celica88

dynaBel 12" Alu-membran Subwoofer 4 ohm

to sånne duger liksom?? :D

#191003  av angrykid

Det vil jeg tro at dem gjør ja.. jeg skal bestille meg slike for å ha inne i stua.. har selv hørt dem i tre forskjellige biler, og dem rocker kåken veldig hardt. :) faktisk bedre enn de RF punch h2'ene jeg nettopp har kjøpt. :) så mulig jeg blir å selge dem, å kjøpe meg dynabel i stedet :)

#191006  av celica88

kjempe bra, da er jo valget tatt da.. hehe.. ossen forsterker bør jeg kjøpe for å dra dessa hera?

pers, kjører jeg cerwin hjemme. prøvd nye v serien eller?

#191068  av @lpher

angrykid skrev:Det vil jeg tro at dem gjør ja.. jeg skal bestille meg slike for å ha inne i stua.. har selv hørt dem i tre forskjellige biler, og dem rocker kåken veldig hardt. :) faktisk bedre enn de RF punch h2'ene jeg nettopp har kjøpt. :) så mulig jeg blir å selge dem, å kjøpe meg dynabel i stedet :)
Tja...bedre er de nok ikke...men litt mer lettdrevet er de nok ja...som betyr at de vil yte bittelitt mer enn hva rf'ene vil på tilsvarende forsterker...(på godt norsk RF'ene er litt mere tungdrevne) that is...helt til du tyner ting....da er det rf'ene som overlever..trust me on this ;)