TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min st165

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#187430  av Stian_mini

sleeper skrev:den som står i skien uten skilt eller?
nope er ikke det, 8)

#188132  av sleeper

tja, da var dysene i hus! 8)

top matet rail med 1000cc dyser burde holde! :lol:

skal få montert alt til torsdag! :D
Sist redigert av sleeper den 05 des 2009 14:34, redigert 1 gang totalt.
 #188238  av Ollie

hvor mye måtte du gi for hel-lakkering?

#188239  av sleeper

ga 5000kr for det...(da pusset jeg ned og demonterte selv)

#188357  av sleeper

noen som har noen gode ideer til hva mer jeg buirde gjøre med bilen da?

#188364  av GT4 CS

Montere bur, om det da ikke blir for mye vekt da :wink:
Synes bilen din er tøff nå, håper du får til panseret ditt og. Har sett en st16 et eller annet i strømmen som monterte cs scoop på sin, det ble faktisk tøft. Tenkt noe mer på og oppgradere bremser da? Få på noe større,mer effektivt og ikke minst lettere bremser, de org calipperne veier jo flere hundre kilo

#188366  av sleeper

GT4 CS skrev:Montere bur, om det da ikke blir for mye vekt da :wink:
Synes bilen din er tøff nå, håper du får til panseret ditt og. Har sett en st16 et eller annet i strømmen som monterte cs scoop på sin, det ble faktisk tøft. Tenkt noe mer på og oppgradere bremser da? Få på noe større,mer effektivt og ikke minst lettere bremser, de org calipperne veier jo flere hundre kilo
tja, alle de tingene du nevner er ting jeg vil ha gjort...
ang bur så blir det nok bare halvbur.. vil ikke kappe opp dasjen og det blir mindre vekt...

panseret styrer jeg lit med hele tiden, men blir aldri fornøyd.. :?

ang bremser så har jeg liksom satt meg litt fast på st205 bremser, men det er ikke det letteste og finne.. bare og si ifra hvis du finner noen til en grei pris.. :wink:

#188370  av GT4 CS

Halvbur da mann :wink: Kan ikke drive og hoppe med bilen da vet du :lol:
Ja skal si ifra om jeg hører om noen, satt på med han jeg aldri husker navnet på forige japsetreff, han har st205, og syntes aldri bremsene hans fadet. Kan skrive under på at han misshandlet de hehe.

#188373  av sleeper

har hørt mye possitivt om st205 bremsene så håper at de skal holde... for de som er på st165 SUGER!!! :lol:

#188548  av GT4 CS

De på st185 suger ikke, de stinker og sprekker

#191054  av sleeper

tja, har ikke veid den siden i fjor men den ble 80 kg lettere når jeg hadde org stoler i bilen..
etter det så har stolene og servo + noen småting til blitt fjernet.. så vil tippe at den er ca 1120-130kg lettere nå.. ( ca 1380-1400kg...)

#191067  av sleeper

de er grisetunge.. mener at det er ca 24kg på førerstol og ca 20 på passasjerstol.. (er ikke 100% sikker men det er ca tall...)

#191122  av sleeper

hm.. da var dysene nesten ferdig montert.. (må bare endre litt på en slange som ble for lang..)
ser veldig bra ut nå som jeg også fikk flyttet ledningsnettet til bak innsuget.. :D

har også bestilt ny bunnpanne i dag...
http://www.moroso.com/catalog/categoryd ... Code=20935

satse på at det blir 100% tett nå.. :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9