TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Powerflex foringer til ST185

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #191215  av GT4 CS

Var innom toyota idag, går selvfølgelig ikke og bestille løs foring til min der bak, noen som vet hvor jeg kan få tak i forsterka foringer til min bil, jo billigere jo bedere, så lenge kvaliteten er god

#191254  av Andy_Celica

gt4 carlos saintz skrev:Whiteline har foringar og foringskit.

Fensport???
Fensport har til den bilen!

#191257  av Andy_Celica

Neemi skrev:www.powerflex.no
De har ikke til celica :wink:

#191260  av GT4 CS

Fant jeg og ut, men synes fensport hadde stive priser på foringer, om jeg skal gå for nye foringer kommer jeg til og bytte alle først som sist.
Håper jeg får tak i en brukt arm så jeg slipper store utgiften, men de gror ikke på trær hehe

#191261  av Neemi

Bjørnar hadde fått sine laget et eller annet sted og det var visst ikke så ille pris, men det tok litt tid før de var ferdige.
Sms meg om du ikke har nr hans ;)

#191263  av GT4 CS

Slutter nr hans på 0808? Da har jeg det, har flere bjørnar lagret hehe

#191264  av Neemi

That's him ;)

#191266  av GT4 CS

Da skal jeg jaggu skjæra meg ringe han når jeg har kommet hjem fra jobb :D
Takker

#191385  av Biggen

GT4 CS skrev:Da skal jeg jaggu skjæra meg ringe han når jeg har kommet hjem fra jobb :D
Takker
Kanskje poste resultatet her da...? :D

#191403  av sleeper

er vel ikke så gæli priser på whiteline vel?
de har jo et godt rykte ivertfall.. :D

#191816  av GT4 CS

Prata med han på søndag, men husker ikke navnet på firma hehe, kansje neemi gjør :D

#191817  av Andy_Celica

GT4 CS skrev:Prata med han på søndag, men husker ikke navnet på firma hehe, kansje neemi gjør :D
Du kan i tilfelle slenge deg på bestillingen jeg og helmer skal ha ifra fensport, da blir det mest sansynelig billigere frakt en det du hadde fått om du hadde bestilt selv + at foringene er nok billigere der en i norge :wink:

#191862  av evneveik

Andy_Celica skrev:
GT4 CS skrev:Prata med han på søndag, men husker ikke navnet på firma hehe, kansje neemi gjør :D
Du kan i tilfelle slenge deg på bestillingen jeg og helmer skal ha ifra fensport, da blir det mest sansynelig billigere frakt en det du hadde fått om du hadde bestilt selv + at foringene er nok billigere der en i norge :wink:
Når skal dere bestille? Lurer på foringer til min st182, men er så høy frakt bare for noen foringer.