TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Anegel Eyes og Krystal baklys til Carina E

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#189723  av FireFox

egotrip skrev:blir litt utpå høsten tror jeg hvis det går greit for deg ? :)
det funker.. har ikke pengene helt enda så...

Carina_E: tar sikkert kontakt med han først :) takker

#189764  av Carina_E

fikk tatt noen bilder i dag også :D
Vedlegg
bilder5 048.jpg
bilder5 048.jpg (406.66 kiB) Vist 41 ganger
bilder5 046.jpg
bilder5 046.jpg (331.28 kiB) Vist 41 ganger
bilder5 045.jpg
bilder5 045.jpg (424.54 kiB) Vist 40 ganger

#189836  av FireFox

hehe ser skikkelig skummel ut :)

#189892  av egotrip

NAJS =D

Hvordan er lysstyrken i lyktene kontra de orginale ? uaktuellt og bytte hvis lysstyrken er vesentlig lavere.

#189916  av Carina_E

lysstyrken er vesentlig mye bedre syns da jeg...
det er et mer klarere lys, nesten, jeg sier nesten som xenon (ell hvodan det skrives). jeg er kjempe fornøyd med de ihvertfall...
pærer sitter i de når de kommer, men du må ut å kjøpe parkslyspærer sjøl.. hele 16 stk faktisk.. også følger ikke blinklys pæra med.. men der bruker du bare den gamle med holder og alt...

#190005  av Kjetil84

Jeg bare MÅ ha slike! Det ble jo døds fett!:P
Tror jeg går for den svarte modellen siden jeg har svart bil, men bronse passte bra på din!:)

#190037  av Carina_E

ja det passer sikkert bedre på din bil det da ja...
eg hadde egentlig bestilt de som var kroma men de hadde jo så klart gått ut av produksjon da så da ble det de jeg har nå... men jeg angrer ikke.. så litt på bilen til mutter og fatter som er en 06 corolla verso, den har kromma lykter, og jeg tror da at de ville "skrike" litt mye på bil bil.. syns det ble bra jeg... 8)
 #190074  av kystjegeren

Ble meget stilig det der, skikkelig bad-ass!
Den neste bilen jeg kjøper meg blir nok carina e,
og da er dette en fin modifikasjon jeg kommer
til å vurdere.

Takker så mye for innlegget ditt 8)

#190121  av sw20

hvor bestilte du fra sa du?

hadde dei til andre toyotas???

:roll: corolla e11

*edit* glem det... se side 1... :roll:
 #191386  av d4d

Carina_E skrev:jippi..... idag fikk jeg en fin fin pakke fra tyskland som jeg har ventet mye på... :lol:
det ble Angels Eyes i bronse lignende farge og krystal klare baklys..
ble stor fornøyd jeg da ja 8)
skal prøve å få lagt ut bilder men om jeg ikke får det til så skal jeg prøve fra en annen pc i morgen..... :P
Lyktene er kjempefine. Tror jeg også må anskaffe disse. Nå som du har prøvd dem så kan jeg kanskje spørre hvordan de lyser? Bedre eller dårligere enn de originale i mørket og om de er E-merket ?
 #191391  av celicat23

d4d skrev:
Carina_E skrev:jippi..... idag fikk jeg en fin fin pakke fra tyskland som jeg har ventet mye på... :lol:
skal prøve å få lagt ut bilder men om jeg ikke får det til så skal jeg prøve fra en annen pc i morgen..... :P
Lyktene er kjempefine. Tror jeg også må anskaffe disse. Nå som du har prøvd dem så kan jeg kanskje spørre hvordan de lyser? Bedre eller dårligere enn de originale i mørket og om de er E-merket ?
Hvis du leser igjennom tråden så er alle spørsmålene dine allerede besvart. Bortsett fra om de er E-merket, og det står på siden til de som forhandler lysene....Og for å spare deg tid: nei, de er ikke det. De er ikke TUV godkjent engang.

#191434  av Carina_E

det stemmer.. de er ikke e merket.. men veit ikke hvordan onkel ell biltilsynet vil reagere, det veit jeg heldigvis ikke enda... men har så klart ikke kvitta meg med de orginale da... så er jo bare p bytte om igjen om de sier noe.... baklysa er heller ikke E merket....
 #191450  av d4d

celicat23 skrev:
d4d skrev:
Hvis du leser igjennom tråden så er alle spørsmålene dine allerede besvart. Bortsett fra om de er E-merket, og det står på siden til de som forhandler lysene....Og for å spare deg tid: nei, de er ikke det. De er ikke TUV godkjent engang.
Så ikke at det var to sider før etterpå så jeg hadde ikke mer info enn det som sto på side 1 når jeg la inn innlegget. Du får ta deg en brødskive og få ned blodsukkeret før du skriver neste innlegg :wink:
 #191472  av celicat23

d4d skrev:Så ikke at det var to sider før etterpå så jeg hadde ikke mer info enn det som sto på side 1 når jeg la inn innlegget. Du får ta deg en brødskive og få ned blodsukkeret før du skriver neste innlegg :wink:
Er heeeelt rolig, og var ikke meningen og "høres" sur ut :wink:

#191512  av FireFox

hehe, det er det som er dritt med å skrive.. folk kan tolke ting helt anderledes :)