TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bestilling fra Fensport!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #191700  av Andy_Celica

Jeg skal nå snart bestille noe fra fensport, og har da den muligheten til å kunne bestille til en adresse i strømstad (sverige) som da gjør at jeg slipper noen utgifter.

Så hvis noen av dere har hatt tanken inne på å bestille derifra kan vi jo ha en samlet bestilling, der vi deler frakt osv! Så bare videresender jeg det herifra når det kommer :wink:

Send meg gjerne PM eller skriv det inn her!

#191755  av jumbo

poste restante + kjøre selv over grensa = happy lommebok hehe :D

#191766  av CelicaTurbo

bare husk å regne med at når fensport sender til Sverige så vil de neppe trekke fra den britiske momsen (17% mener jeg?) siden Sverige er med i EU. Og prisene på fensport sine sider er oppgit uten moms ;) Forskjellen mellom 17-25% er ikke så alt for mye før det er snakk om litt større summer..

#191802  av Andy_Celica

CelicaTurbo skrev:bare husk å regne med at når fensport sender til Sverige så vil de neppe trekke fra den britiske momsen (17% mener jeg?) siden Sverige er med i EU. Og prisene på fensport sine sider er oppgit uten moms ;) Forskjellen mellom 17-25% er ikke så alt for mye før det er snakk om litt større summer..
Det er jeg klar over, men du slipper også tollklarering som du måtte betalt hvis du skulel bestilt til norge!

#192437  av Andy_Celica

Tar en oppsumering jeg da.
Blir:

Andy_celica
Helmer
Peak
Bose
Defred
Biggen
(muligsens sleeper)
Sist redigert av Andy_Celica den 17 aug 2006 14:31, redigert 1 gang totalt.

#192644  av Biggen

Kunne godt tenkt meg og hive meg på karusellen jeg også.

#192645  av Andy_Celica

Biggen skrev:Kunne godt tenkt meg og hive meg på karusellen jeg også.
Da er du med :wink: :D

#192829  av cryptor

slipper utgifter?
sånn som jeg ser det må du jo nesten betale den engelske momsen som er 17,5%...? som kommer i tilleg til de prisene som fensport har. mens hvis du bestiller til norge slipper du den mens du må betale den norske momsen.
går ikke vinninga litt opp i spinninga hvis du må drive å vidresende varer da gevinsten er jo bare 7,5%. de fleste av varene de har på fensport finnes jo til langngt lavere priser i feks japan og de er veldig behjelpelige med å skrive ned momsen :D

#192861  av Andy_Celica

cryptor skrev:slipper utgifter?
sånn som jeg ser det må du jo nesten betale den engelske momsen som er 17,5%...? som kommer i tilleg til de prisene som fensport har. mens hvis du bestiller til norge slipper du den mens du må betale den norske momsen.
går ikke vinninga litt opp i spinninga hvis du må drive å vidresende varer da gevinsten er jo bare 7,5%. de fleste av varene de har på fensport finnes jo til langngt lavere priser i feks japan og de er veldig behjelpelige med å skrive ned momsen :D
Ja du sier noe der, du slipper tollklarering av varer (som da skjer i norge) vet oxo at vi kun sparer 7,5% på mva. og vidersending i norge er ikke store kostnade, + at nå har vi blitt såppas mange at det er ikke mange kronene pr person i frakt.

Så det blir på en måte billigere :D

#192978  av Andy_Celica

Begynner fokl å bli ferdig med det de skal bestille?
Så kan vi i tilfelle slenge på en bestilling de nærmeste dagene?

#193795  av Helmer

Kan dere som har tenkt å bli med på betillinga, sende meg en detaljert liste hva dere skal ha + hvilken bil det gjelder, gjerne på pm.
Dere må gi beskjed SENEST torsdag 31.august!

Jeg kommer til å ta meg av bestillinga, mens Andy_Celica henter varene i sverige...

#193893  av Biggen

Helmer skrev:Kan dere som har tenkt å bli med på betillinga, sende meg en detaljert liste hva dere skal ha + hvilken bil det gjelder, gjerne på pm.

Jeg kommer til å ta meg av bestillinga, mens Andy_Celica henter varene i sverige...
Jeg har sendt lista mi til Andy_Celica. Har han sendt deg denne eller?

#193916  av Andy_Celica

Biggen skrev:
Helmer skrev:Kan dere som har tenkt å bli med på betillinga, sende meg en detaljert liste hva dere skal ha + hvilken bil det gjelder, gjerne på pm.

Jeg har sendt lista mi til Andy_Celica. Har han sendt deg denne eller?
Jeg har ikke sendt han den enda, men han er klar over at jeg har den. skal legge til det jeg skal bestille på samme liste, så jeg sender den til han de nærmeste dagene!

#193998  av Andy_Celica

celica_st185 skrev:Kunne også tenkt meg ett par ting, hvordan ordner dere med betalingen, overføre før dere bestiller?
Ja regner med at det blir noe i den duren, bare husk 17,5% mva isted for 25%