TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hva tror folket om denne prisen / turboen ?? Hjelp =)

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #191780  av sx-4-ever
 
Hei.

Kom over denne :

GT42 turbo, BRAND NEW, never mounted. T6 1.15 exhaust housing, 5 inch vband ex side. Make some big power with this baby.

$850 plus shipping


Syntest det hørtest rimeligt ut og lurer på om dette er noe og ha på ?


Bilder :
Vedlegg
singleturboparts_069.jpg
singleturboparts_069.jpg (68.82 kiB) Vist 392 ganger
singleturboparts_065.jpg
singleturboparts_065.jpg (63.42 kiB) Vist 390 ganger
singleturboparts_062.jpg
singleturboparts_062.jpg (57.82 kiB) Vist 387 ganger
singleturboparts_064.jpg
singleturboparts_064.jpg (56.87 kiB) Vist 389 ganger

 #191782  av Andreazz
 
Kan sikkert få MYE power med den der.. Meeen.. da trenger du fortsatt en haug med deler til flere 100tusen får å få resten av motoren/bilen til å holde følge!

 #191783  av sleeper
 
tviler på at du virkelig trenger en så stor turbo... holder til 4 sifret den der...

 #191784  av sx-4-ever
 
Så den der er ikke et bra alternativ vis jeg satser på 6-700 hk ?

 #191787  av sx-4-ever
 
Hva med dette da ?


Greddy T88H turbo kit, less than 1500 miles. Complete setup including custom 4 inch vband downpipe with EGT, Stock o2, and wideband bungs

already on. Comes with Large T88H manifold, greddy wastegate, chrome intake pipe and filter, oil feed/return lines.

$2450 plus shipping. I also the 4 inch midpipe that connects to the downpipe for another $250.
Vedlegg
T88hkit_002.jpg
T88hkit_002.jpg (333.62 kiB) Vist 389 ganger
T88hkit_001.jpg
T88hkit_001.jpg (343.09 kiB) Vist 389 ganger

 #191789  av sx-4-ever
 
Eller denne :


74GTS turbo less than 1000 miles and no shaft play, turbo spools awesome. Polished intake housing with elbow for 4 row piping. Polished exhaust coating. It has the 3 inch vand on exhaust housing and it's an .81 a/r. $1050 shipped
Vedlegg
74mm3.jpg
74mm3.jpg (76.15 kiB) Vist 390 ganger
74mm1.jpg
74mm1.jpg (76.39 kiB) Vist 392 ganger
74mm.jpg
74mm.jpg (81.99 kiB) Vist 391 ganger

 #191799  av tommis
 
Sikkert bra greier det der. Men, hvilken type bil skal du ha det i??

 #191829  av Stiansen
 
tommis skrev:Sikkert bra greier det der. Men, hvilken type bil skal du ha det i??
Samma som din.. JDM Twinturbo MT6 Supra MK4 :wink:

 #191859  av sx-4-ever
 
MKIV TT ja :) 94 modell.

 #191861  av tommis
 
sx-4-ever skrev:MKIV TT ja :) 94 modell.
Har du kjøpt dæ en no?

 #191866  av T23 Turbo
 
Ingen grund til at forstærke noget hvis den kun skal have 600-700 hk, det holder motor nemt til, bare med lidt sænket kompression.
Det er først ved ca 1100 hk plejlstænger brækker.
MVH Finn

 #192046  av sx-4-ever
 
tommis skrev:
sx-4-ever skrev:MKIV TT ja :) 94 modell.
Har du kjøpt dæ en no?
kjøpt og kjøpt :) Satser ihvertfal på det. Venter en uke til før jeg betaler resten. Har betalt et lite depositum på den.
Satser på at han som kjøpte den gamle bilen min skjønner at han ikke kommer langt ved og lyve osv.

 #192060  av tommis
 
Problemer med salget av sx'n asså? Hadde sx s13 før Supran jeg også :wink:

Hvilken Supra er det du har sirklet inn da? Fra japanauto eller? Godkjent eller skal du godkjenne den sjøl?

 #192105  av sx-4-ever
 
Problemer med salget nja. Heller etter salget..

Du kan jo feks. lese litt her :)

http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=25514


Det er en Hvit 94 mod uten vinge. Tenkte jeg skulle få kjøpt en hvit vinge av noen her på forumet om noen har. Orignal :)
Den kommer stein original uten om justerbare dempere. Kjørt 110 000ca og ingen rust. Er en liten skade på front fanger og en ripe i venstre kanal. ingenting farligt. Er såklart twin turbo og papier til godkjenning medfølger.
Blir nok ikke skilter det første året, men skal prøve og få den godkjent så raskt som muligt slik jeg eventuelt kan style og små trimme om det blir aktuelt.

 #192488  av sx-4-ever
 
Her er litt info om den øverste turboen til 850$.

74mm inducer with a 102 exducer.
5 inch intake side with antisurge
5 inch exhaust side with 5 inch vband
T6 exhaust housing and 1.15 a/r housing
Full boost around 5200/5400 on a 3.0 liter
Capable of makeing 1000 rwhp

This turbo will fit on any car, you just have to have all the supporting mods, ie, the correct manifold, downpipe, wastegate, and then fuel and engine management to make it work.

Shipping to Norway would be roughly $210.


Er denne for stor, eller kan den brukes vis jeg er ute etter 6-700hk i en MKIV 94 mod ? Vis den minske effekt eller vare mye lengre ? Ca turtall vil den spoole i osv ?

=)