TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hjelp til hvor disse stikkene skal

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #192265  av larsst185

Har fiksa opp en brannskada cs.div følere og slikt på V/side i motorrommet er brent opp og lurer på om noen kan sjekke i sitt motorrom hvor disse stikkene skal
Vedlegg
DSC01010.JPG
DSC01010.JPG (141.26 kiB) Vist 1065 ganger
DSC01009.JPG
DSC01009.JPG (150.18 kiB) Vist 1067 ganger

#192267  av larsst185

eh.Er cs stian som har denne.ble litt kluss med innlogginga :)

#192274  av erling

Den hvite nederst er ihvertfall kliss lik den til startreleet, hvis det kan hjelpe.

#192279  av jensen

litt OT men har ett spm. er det ett "kjent" syndrom at CS tar fyr? er ikke første gang jeg har hørt om en svidd CS, hva som evnt. er årsak?... sorry OT ;)

#192357  av kennethx

Det er ikke AC det der da? Jeg har ikke AC på min, og mener jeg har et stikk som henger å dingler der. Kan ikke akkurat skjekke nå siden motoren ikke står i bilen en gang :roll:

#192383  av csstian

Tviler litt på at det er til ac. Ser på Larsst185 sin bil å den hadde ac en gang,men han har ikke di stikkene. Trur det må være til nå bære cs har.Vess di skal kobles til noe i det hele tatt. :roll:

#192395  av GT4 CS

Skal gå ned og sjekke i bilen min snart, mener de henger løst i min.

#192441  av kennethx

GT4 CS skrev:Skal gå ned og sjekke i bilen min snart, mener de henger løst i min.
Lang vei til bilen? :lol:

Men sånn rent fra husk, så mener jeg at jeg også har disse hengene og dingle der. Men det er ikke alltid hukommelsen stemmer da ;)

Fant du ut noe Rune?

#192632  av GT4 CS

Ja den ene er løs, og den andre mistenker jeg at går til rele til vifta, den kladden som sitter festet på fjerbenstaget. Og din spydige bergenser :lol: Ja har hele toppen 100meter til bilen, så derfror sendte jeg mms til lars hehe. Er 4 ledninger på den kladden iallefall, men fikk bare fargekode til 3igår. Husket kamera idag, men ikke kabel så jeg får lagt inn bedre bilder på datan, mobil bilder er ikke så lett og se på

#192642  av csstian

På det stikket som er oppe med coilen så er det et stikk med 4 ledninger. Det er blå/rød, blå, sort/hvit, sort. Hvis det er vifta til radiatoren du mener den går til så funker iallefal den utmerket uten det stikket koblet til.

#192780  av GT4 CS

Jeg er ganske sikker på at den skal sitte på den klædden som er et relee for radiator vifta. Kontakten er lik den på min. Er 4ledninger på den, sendte fargekodene på de til lars igår. Jeg har fulgt ledningene fra der det kommer ifra din, og de går til,coil,turbotrykksensor,og relle til radiator vifta.

Har tegnet en rød ring rundt relee
Vedlegg
ferie Thailand 03644.JPG
ferie Thailand 03644.JPG (296.43 kiB) Vist 1080 ganger

#192799  av csstian

Har bestillt det i dag så for vi se.Mener det sto på epc at det va til ic,men på 400 står det at det er til radiator vifta. Får se når jeg får det.

Takke for svar!!

#192817  av GT4 CS

Du får gi en tilbakemelding :D

#192819  av csstian

Ja skal gjøre det.Men alt som jeg har bestillt til bilen må hentes ifra Belgia så det er litt lang leveringstid.Har stort sett fått alt jeg trengte hos Lars men det er til vanlig gt4.Å ingen ting er jo likt på di to bilene.