TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#192880  av celicat23

Bare 1 uke igjen av ferien...Blir deprimert av tanken. Vil ha minst 4 uker til. er seriøst ikke klar for jobb igjen.

#192934  av Hyperion

Får ønske cognac-drikkende og andre en god helg jeg også :) Selv er det travle tider for en som har ansvar for kornmottaket denne helga, så jeg skal nok bruke hele helga på jobb tenker jeg! Men mer penger til bilen det :)

#192936  av ADHD:-)))

Hei!
Ja den SKÅLER eg får!!!:-)

#193241  av Daniel_hoy

Faen... :evil: En forbanna knøl har gått forbi bilen min og greid å lage ei stipe på 30-40cm. Hata slike idioter!! Var ikke igjenom lakken men viser godt. :(

Eneste positive er at bilen skal lakkes opp innen neste sommer. :D

Men allikavel. JÆVLA idioter!!! Ahhh... Måtte få det ut.

#193324  av GT4 CS

Daniel_hoy skrev:Faen... :evil: En forbanna knøl har gått forbi bilen min og greid å lage ei stipe på 30-40cm. Hata slike idioter!! Var ikke igjenom lakken men viser godt. :(

Eneste positive er at bilen skal lakkes opp innen neste sommer. :D

Men allikavel. JÆVLA idioter!!! Ahhh... Måtte få det ut.
Veldig bra, det er viktig og få tømt seg regelmessig :lol:

#193336  av celicat23

Da ser det ut som TT'n er solgt. Får sikkert svar senere i dag... Må slutte å drive og kjøpe&selge biler så mye, for det er like kjipt hver gang en av go'bilene forsvinner inn i armene på en annen *sniffert*

#193337  av Zepticon

celicat23 skrev:Da ser det ut som TT'n er solgt. Får sikkert svar senere i dag... Må slutte å drive og kjøpe&selge biler så mye, for det er like kjipt hver gang en av go'bilene forsvinner inn i armene på en annen *sniffert*
Hvor i landet?

Så foresten Celicaen din i trheim i helga :wink: Pen sak, men var en stygg vinylsak på sia av den nå :cry:

#193338  av celicat23

Zepticon skrev:
celicat23 skrev:Da ser det ut som TT'n er solgt. Får sikkert svar senere i dag... Må slutte å drive og kjøpe&selge biler så mye, for det er like kjipt hver gang en av go'bilene forsvinner inn i armene på en annen *sniffert*
Hvor i landet?

Så foresten Celicaen din i trheim i helga :wink: Pen sak, men var en stygg vinylsak på sia av den nå :cry:
Mulig den forsvinner til vestlandet. AJ82 sa celica'n var solgt oppover der ja. Vinyl på siden? Ja, det matcher jo den rene stilen jeg kjørte på bilen, jesus :? :roll:

#193577  av celicat23

Taking a break from the dark side..
Vedlegg
Relaxation.jpg
Relaxation.jpg (27.85 kiB) Vist 502 ganger

#193653  av Daniel_hoy

Jaja.. Da fann jeg ut at politiet i området har en Volvo V70 stasjonsvogn som sivilbil. Den kjekke infoen kostet meg bare 4900 kroner og to prikker :evil: (101,38km/t)

Noen som vet reglene for gjennomsnittsmåling? Hvor lang avstand må de måle over?

#193705  av Th4 Ghost

hmm, når fattern ble huka inn av sivil så hadde de målt han i 10 minutt..100 km/t i 10 minutt..erm, er ikke sikker..16.6km? så rundt 15 da..

#193708  av Daniel_hoy

Jeg ble målt på en avstand over 869 meter. Så tipper minste avstand er 800m. Men har ikke greid å fine det ut. Kan ver kjekt å vite.

#193723  av sleeper

Daniel_hoy skrev:Jaja.. Da fann jeg ut at politiet i området har en Volvo V70 stasjonsvogn som sivilbil. Den kjekke infoen kostet meg bare 4900 kroner og to prikker :evil: (101,38km/t)

Noen som vet reglene for gjennomsnittsmåling? Hvor lang avstand må de måle over?
i 80 sone da elleR?
  • 1
  • 228
  • 229
  • 230
  • 231
  • 232
  • 1174