TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Overtal meg

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

Hva bør jeg gjøre

Kjøpe IS200
32
86%
Kjøre rusten golf 1 år til
5
14%

#193136  av Kjelliken

8) stemte faktisk at du skal kjøre rusten golf i ett år til.. Grunnen til dette er kunn så utspikulert at du vil sette enda større pris på is'en da enn om du kjøper slik nå.. :oops: :twisted:

#193164  av Johansen

dca skrev:
celicat23 skrev:
dca skrev:den s3 du henviste til er ikke quattro..står ihvertfall ikke det! :) kul bil det å men endel dyrere og holde i drift! heller ikke like kompakt og tight! :)
Etter hva jeg vet så er alle S3 quattro. Og det står "firehjulsdrift". Og "heller ikke kompakt og tight" er BS. Dyrere og holde i drift skal jeg ikke krangle på. Det er den velkjente tyske "kvaliteten" ...

ok kan godt være...så ikke det sto firehjulsdrift...så vant det står quattro hvis det er det sjø! My Bad! :)

hvis du leser så skrev jeg ikke like tight og kompakt som IS! :) sa ikke den slett ikke var kompakt og tight...
Quattroen er oppskrytt, har en kamerat med s3, fungerer som syncro.. spinner på forhjulene før den river tak med bakhjula.. elendig spør du meg :D

GÃ¥ for is! :D

#193192  av nicoloco

Yeah. IS'en griper jo som bare det liksom! ;) Nei, skal du ha vinterbil så er IS 200 feil plass å leite. Jeg tror jeg kommer til å få særdeles store problemer med grep i vinter med min IS 200.... Den er vanskelig nok når den ikke er trimma..! :S

#193213  av dca

hadde aldri noen problemer med min jeg...bor også på "toppen" av byen å må kjøre opp hver dag nesten...var aldri noen problemer... men klart... fins bedre vinterbil ja! et tips er å slå av alt som kan kalles "elektronisk hjelp"... det hjelper IKKE! :) veit vel sikkert de fleste...

#193268  av Kebab gud

tipset er å skaffe LSD... hjelper vist sykt mye på IS