TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• snus

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #193482  av BT-GTI

lurte bare på om det er noen som snuser her på forumet ??. noe det må være siden det å skru bil innebærer, pils, pris og pizza (de 3Pene)

hva er favoritt merket og er det løs eller i poseform??

ps dette er sikkelig off topic!!!!!! :!: :!:

#193487  av RedCelica

Skruf Sterk Portion.

#193488  av BT-GTI

ahh en slager, hva med skruf tranbær??

#193514  av Ivar

Hva med (p)uling?

#193517  av predator

Går i løs General her :D

#193533  av lasserj

general si the shit!

#193542  av lasse

Er jo en haug av år siden jeg slutta, men da gikk det mest i general og røda läcket, løs begge to, ikkeno bleier her...

#193543  av dca

no og da sitter det vel en general løst i leppa...men kjøper meg aldri...
er godt å ta seg en et par ganger i måneden bare...var litt mere før men sluttet... og det kurerer SLETT ikke fyllesjuka mi har jeg funnet ut!

#193567  av Tore

gikk i petteröes blå før jeg fant meg bedre ting å bruke penger på...var skikkelig god, ble liksom ikke overveldende og kvalmende som G gjorde. Selvsagt noe jeg starta med i militæret, regner med det er flere av oss :lol:

#193600  av BrennaRacing

Snuser egentlig veldig mye forskjellige...Men mest Gøterborgs Rapè, både løs og porsjon...Eneste jeg aldri kjøper en General :lol:

#193605  av Fred

catch licorice white portion :D

#193660  av RedCelica

BT-GTI skrev:ahh en slager, hva med skruf tranbær??
God den og. Det som er godt med Skruf, er at det tar veldig lang tid før den begynner å renne for fullt. General portion renner fort, samme med Prince portion. Akuratt nå sitter jeg faktisk å snuser på "the original", General Løs.

#193661  av RedCelica

Fred skrev:catch licorice white portion :D
Haha, er du dame? :wink: Må jo stappe minst 4 i kjeften for å kjenne en brøkdel av det du kjenner av en Skruf.

#193663  av vÃ¥gen

skruf sterk løs og stongcut løs..! "snuset med ekstra styrka..!" :-)