TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Zepticon's Mazda 626 LX: The Mazdaspeed Resurrection

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#191309  av Zepticon

Bilde
Klarte selvsagt å skrape dem 10 min etter at jeg fikk dem :cry:
Heldigvis ikke så mye da men :cry:

#192668  av Zepticon

ImageDump! Sysslet litt med hvordan sideskjørtene skal monteres... Har en liten plan som jeg håper skal gå greit...

Men er det noen som veit om det er mulig å skaffe gummilister med spor i? tenkte å legge lister rundt den delen av skjørta som ligger opp mot bilen, for å forkindre at det blir riper i lakken. Skjørta skal ikke limes fast siden jeg må ha mulighet til å ta dem av/på om jeg skal bytte dekk (jekk) eller når jeg veit jeg skal kjøre ferge eller noe slikt.

Bilde
Slik tenkte jeg meg den gummi tingen.. Noen som vet om det kan skaffes?

Fant også ut at skjørta er 18cm over bakken ved framhjula, og 16cm ved bakhjula. Men så er da også settet laget for å senke mer fremme enn bake.
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

#192673  av Trial

Fy f"#¤ dette blir drit-bra.. :D

#192685  av celicat23

Istedenfor å legge en gummilist langs kanten (som blir litt vel synlig?) så vil det vel være penere og legge gjennomsiktig folie på bilen og/eller kanten på skjørtet for å unngå skraping?

For å forhindre at skjørtene skal røre seg så kan du også feste de i dørkarmene med dobbeltsidig tape. Kan bli litt mye surr og kliss når/hvis skjørtene skal av/på, men vet ikke hvor ofte du har tenkt til å drive med det? :)

Ellers så er vel byggmaker stedet for gummilister?

#192701  av FireFox

hvorfor ikke bare lime dem på? :P trenger vel ikke å ta av skjørtene? :roll:

#192716  av Zepticon

celicat23 skrev:Istedenfor å legge en gummilist langs kanten (som blir litt vel synlig?) så vil det vel være penere og legge gjennomsiktig folie på bilen og/eller kanten på skjørtet for å unngå skraping?

For å forhindre at skjørtene skal røre seg så kan du også feste de i dørkarmene med dobbeltsidig tape. Kan bli litt mye surr og kliss når/hvis skjørtene skal av/på, men vet ikke hvor ofte du har tenkt til å drive med det? :)

Ellers så er vel byggmaker stedet for gummilister?
Tenkte ikke på noen voldsome lister da... men abre sånna t dem akkurat dekker glassfiberen. Mend en folie tingen var utrolig bra ide... skal se hva jeg får til der :D

Ang dobbelsidig teip så var det min orginale plan. Men kanten på skjørta står ca vinkelrett mot chassiet på bilen under dørene så det kan bli vanskelig.

Skal av 2 eller 4 ganger i året. Når jeg kjører til og fra trondheim (sommer og jul) Kommer meg ikke på fergen med så mye plastikk på bilen.
FireFox skrev:hvorfor ikke bare lime dem på? :P trenger vel ikke å ta av skjørtene? :roll:
Kommer ikke til Troms uten å ta ferge ;)

#194069  av Zepticon

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

#197623  av Zepticon

YAY!!!! 8) 8) 8)
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

#197628  av Trial

FY F"¤# så tøft! Grisepent! :D

#197633  av BrennaRacing

Ble utrolig tøft det der ja..Veldig bra :D

Men er litt mye luft i hjulbuene :lol:

#197636  av Zepticon

BrennaRacing skrev: Men er litt mye luft i hjulbuene :lol:
Hysj! :wink:

#197638  av celicat23

Når du får'n ned på bakken så blir det fin-fint det her ;-)

Er ikke like lett å se at det er en mazda lengre.

#197657  av aneriks

ble bra den, mazda har en tendens til og se litt kjedelige ut så bra noen pimper dem litt :wink:

#197675  av FireFox

wow, grattis, det blei veldig bra det der :)

#197726  av Thomas S

Snygg bil ja, men som sagt er jo ikke bilen særlig jordnær :wink: Men det kommer vell snart! Men bilen på avatern din e jo rød :?: