TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#194259  av sleeper

RedCelica skrev:
sleeper skrev:ja, god morgen...
Ikke en fullt så god morgen ? :)
det er mandag og jeg skal på jobb kl 14.30 og jobbe til 11.15....
så nei, er ikke noen bra morgen... :lol:

#194275  av grimfer

Nå er jeg lei av problemer med bilen, nå. Siden påske har jeg fått brukt bilen til sammen i ei uke!

Tror snart jeg skal lage min egen "frustrasjons-post" her på forumet. :evil:

#194279  av jsun

grimfer skrev:Nå er jeg lei av problemer med bilen, nå. Siden påske har jeg fått brukt bilen til sammen i ei uke!

Tror snart jeg skal lage min egen "frustrasjons-post" her på forumet. :evil:
Det er da jeg begynner å lure på hvorfor man gidder...... :wink:
CS'n er riktignok en spesiell bil .... men når all kjøreglede er borte, er den da virkelig verdt alt slitet??

Selv kan jeg bare si at Bihule-betennelse er noe dritt :evil:

#194297  av grimfer

Ja, du kan tro jeg er lei. Og jeg har lurt ganske mange ganger på hvorfor jeg gidder.
Og sannheten er at egentlig er tålmodigheten slutt for lenge siden, fordi jeg ikke får brukt bilen, men bruker penger jeg knapt (eller ikke) har på den! :(

Legg dette sammen med at jeg ikke er flink til å skru, og derfor trenger MYE hjelp, så blir det mange timer med kløing i hodet og innbitt banning... :evil:

Hadde jeg fått solgt bilen, så hadde jeg nok gjort det...
:roll:

Men, men. Bihulebetennelse, da gitt. Skikkelig kjipe greier det! God bedring, og forlang litt omsorg fra de rundt deg!

#194328  av oleb

grimfer skrev:Ja, du kan tro jeg er lei. Og jeg har lurt ganske mange ganger på hvorfor jeg gidder.
Og sannheten er at egentlig er tålmodigheten slutt for lenge siden, fordi jeg ikke får brukt bilen, men bruker penger jeg knapt (eller ikke) har på den! :(

Legg dette sammen med at jeg ikke er flink til å skru, og derfor trenger MYE hjelp, så blir det mange timer med kløing i hodet og innbitt banning... :evil:

Men, men. Bihulebetennelse, da gitt. Skikkelig kjipe greier det! God bedring, og forlang litt omsorg fra de rundt deg!
Hva skal du ha for bilen da? 8)

#194342  av celicat23

Jeg kødder ikke: det står faktisk "SOM NY" i annonsen for denne bilen. Og så legger de ved dette bildet. Det er tydlig at noen ikke har så store krav til hvordan ting skal se ut når de er nye...

Riktig beskrivelse ville vært "ser ut som en dass som ingen har brydd seg om"
Vedlegg
1208706-bilde5-6_1122029408094.jpg
1208706-bilde5-6_1122029408094.jpg (39.16 kiB) Vist 539 ganger

#194361  av jumbo

Ser jo akkurat ut som motorrommet mitt jo! :lol:

(skulle ønske det var 100% spøk lol, fyttirakkern som jeg trenger en grundig motorvask pluss litt gnikking)

#194455  av grimfer

oleb skrev:
grimfer skrev:Ja, du kan tro jeg er lei. Og jeg har lurt ganske mange ganger på hvorfor jeg gidder.

Hva skal du ha for bilen da? 8)
Tja, det er akkurat det. Bilen trenger ny clutch, så jeg kunne solgt den for ca 90 000. TS-OGN pris.

#194466  av RedCelica

Hehe, en fin en ;

9 Things I Hate About Everyone

1. People who point at their wrist while asking for the time.... I know where my watch is pal, where the hell is yours? Do I point at my crotch when I ask where the toilet is?

2. People who are willing to get off their ass to search the entire room for the T.V. remote because they refuse to walk to the T.V. and change the channel manually.

3. When people say "Oh you just want to have your cake and eat it too". Damn right! What good is cake if you can't eat it?

4. When people say "it's always the last place you look". Of course it is. Why the hell would you keep looking after you've found it? Do people do this? Who and where are they? Gonna kick their asses!

5. When people say, while watching a film, "Did you see that?". No, Loser, I paid $12 to come to the cinema and stare at the damn floor.

6. People who ask "Can I ask you a question?".... Didn't really give me a choice there, did ya, Sunshine?

7. When something is "new and improved!"...Which is it? If it's new, then there has never been anything before it. If it's an improvement, then there must have been something before it, so it couldn't be new.

8. When people say "life is short". What the hell?? Life is the longest damn thing anyone ever experiences!! What can you do that's longer?

9. When you are waiting for the bus and someone asks "Has the bus come yet?". If the bus came would I be standing here, Dumb-ass?

#194543  av dca

hehe...santnok!

jaja...ferdig med første dag av fagprøve da...4 igjen så har jeg forhåpentligvis den stor tittelen "FAGMANN"! tjoho

#194551  av ErikG

Hva har du fagprøve i da?

#194582  av dca

Er forskalingssnekker....fikk trapp opp ei sjakt for de som skjønner seg på faget....og jeg har ALDRI forskalet en trapp i det hele tatt...hehe... jaja.. litt sunn fornuft fikser vel det...

#194627  av GT4 CS

dca skrev:Er forskalingssnekker....fikk trapp opp ei sjakt for de som skjønner seg på faget....og jeg har ALDRI forskalet en trapp i det hele tatt...hehe... jaja.. litt sunn fornuft fikser vel det...
Du får sørge for at kusene sitter skikkelig da :wink:

#194719  av arctic_celi

elino skrev:arctic_celi: Hørtes utrolig deilig ut :D
Du får ha god tur, men du er vel allerede reist...
Tusen takk elino :) Jo, jeg har dratt.. men de har tydligvis internett i chile ogsaa :) Syk plass... vi aner ikke hvor fin og hvor bra vi har det i norge... fikk sjokk naar jeg kom til der vi skulle bo.... et "normalt" hus her er jo vaerre en ei super daarlig roenne her... Sykt!
Men men.. i byen er det jo fint!

Hilser til alle sammen! maatte jo stikke innom ts-ogn en tur vet du :)
  • 1
  • 231
  • 232
  • 233
  • 234
  • 235
  • 1174